Характеристики довгоочікуваного електропікапу Tesla Cybertruck просочилися до мережі з документів американського Національного управління безпеки дорожнього руху. З’ясувалося, що машина пропонуватиметься у двох версіях – Standard і Performance, причому обидві відносяться до категорії важких вантажівок.
Навіть базовий Cybertruck Standard із двома електромоторами потрапляє до категорії G з масою понад 3629 кг. А тримоторний Performance з масою понад 4082 кг належить вже до категорії Н. Тобто Cybertruck буде змагатися за габаритами з GMC Hummer EV і перевищуватиме масу ГАЗу «Валдай» майже на півтонни. При цьому автономність Cybertruck обіцяють на рівні 560 км – непоганий показник для такої важкої машини. Про можливу задньопривідну версію вже не йдеться — її просто не сертифікували. Поки що немає й даних за потужністю, хоча старт поставок намічено вже на 30 листопада.
Зрозуміло, що ціна 70 тис. доларів за топовий варіант тепер малоймовірна — конкуренти коштують дорожче. Так що Cybertruck навряд чи буде найдоступнішим електропікапом з огляду на габарити. Зате за характеристиками він може перевершити конкурентів, виправдавши імідж найтехнологічнішої та продуктивної електровантажівки. (фото: Tesla)
Rolls-Royce представив нову "заряджену" версію свого першого електричного купе – Black Badge Spectre. Ця модель…
Майже новий кросовер Ford Bronco Sport з 1,5-літровим турбодвигуном (181 к.с.) і 8-ступінчастою автоматичною трансмісією…
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…
Leave a Comment