Характеристики довгоочікуваного електропікапу Tesla Cybertruck просочилися до мережі з документів американського Національного управління безпеки дорожнього руху. З’ясувалося, що машина пропонуватиметься у двох версіях – Standard і Performance, причому обидві відносяться до категорії важких вантажівок.
Навіть базовий Cybertruck Standard із двома електромоторами потрапляє до категорії G з масою понад 3629 кг. А тримоторний Performance з масою понад 4082 кг належить вже до категорії Н. Тобто Cybertruck буде змагатися за габаритами з GMC Hummer EV і перевищуватиме масу ГАЗу «Валдай» майже на півтонни. При цьому автономність Cybertruck обіцяють на рівні 560 км – непоганий показник для такої важкої машини. Про можливу задньопривідну версію вже не йдеться — її просто не сертифікували. Поки що немає й даних за потужністю, хоча старт поставок намічено вже на 30 листопада.
Зрозуміло, що ціна 70 тис. доларів за топовий варіант тепер малоймовірна — конкуренти коштують дорожче. Так що Cybertruck навряд чи буде найдоступнішим електропікапом з огляду на габарити. Зате за характеристиками він може перевершити конкурентів, виправдавши імідж найтехнологічнішої та продуктивної електровантажівки. (фото: Tesla)
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment