Renault інвестує 3 мільярди євро до 2027 року у запуск восьми нових автомобілів та збільшення продажів електромобілів за межами Європи в рамках глобального перезапуску французького автовиробника.
“Оскільки оновлення нашої продукції приносить свої плоди в Європі, ми збираємося зробити бренд більш глобальним і більш прибутковим”, – сказав генеральний директор бренду Renault Фабріс Камболів у своїй заяві у середу.
У Renault зазначили, що до 2027 року електромобілі та гібриди повинні становити третину продажів за межами Європи.
Першим із нових автомобілів Renault для світових ринків став невеликий позашляховик, створений на основі Dacia Sandero, під назвою Kardian, який був представлений у вівторок у Бразилії – другому за величиною ринку бренду Renault після Франції. Автомобіль буде запущено наступного року в Латинській Америці та Марокко.
П’ять нових моделей будуть або компактними, або більшими, «щоб позиціювати бренд у сегментах, що створюють найбільшу цінність», заявили в Renault. Моделі базуватимуться на двох нових платформах. Перша є модульною платформою і ляже в основу Kardian. Її планують використовувати на заводах у Латинській Америці, Туреччині, Марокко та Індії.
Друга глобальна платформа Renault призначена для автомобілів високого класу, вироблених у Південній Кореї, на основі партнерства, підписаного у 2022 році між Renault та Geely. Перший автомобіль Renault Korea Motors на базі цієї платформи буде запущено у 2024 році.