Про якість українських доріг можна складати легенди. Але на відміну від традиційних опусів, ці будуть з елементами трилера. Бо деякі шляхи сполучення є хіба що на картах. А якість інших взагалі не відповідає бодай елементарним нормам. Відповідно, за якістю доріг ми опиняємося наприкінці списку нерозвинених африканських країн, острівних тираній чи найбіднішої Латинської Америки.
Україна у світовому рейтингу якості доріг опинилася на 130 місці із 137-ми країн. Про це свідчать відомості індексу глобальної конкурентоспроможності «Global Competitiveness Index 2017-2018». Україну на одну позицію обійшов Мозамбік, посівши 129 місце за якістю доріг. Гіршими за українські є дороги лише в Парагваї, Ємені, Гвінеї, Мадагаскарі, Гаїті, Демократичній Республіці Конго і Мавританії.
Україна у світовому рейтингу якості доріг опинилася на 130 місці із 137-ми країн
Лідерами за якістю шляхів визнано Об’єднані Арабські Емірати, Сінгапур та Швейцарію. До п’ятірки кращих також увійшли Гонконг та Нідерланди. Сполучені Штати посіли 10 місце, а з 6 по 9 місце включно – в Японії, Франції, Португалії та Австрії відповідно. Водночас у загальному рейтингу розвитку транспортної інфраструктури Україна посіла 87 місце (одразу після Чорногорії).
В Укравтодорі одразу знайшли пояснення такому стану справ. Мовляв, як завжди винні не вони. А хронічне недофінансування. «Рейтинг «The World Economic Forum» стосовно якості інфраструктури в Україні та доріг, зокрема базується на основних ключових даних 2016 року, про що чітко вказано в аналізованому матеріалі. В даному дослідженні не враховано результати проведення ремонтів 2017 – початку 2018 року та відповідно, оцінка якості дорожньої інфраструктури здійснена без урахування цього фактора», йдеться в коментарі Укравтодору.
Насправді, за останні кілька років деякі дороги (навіть у нашій області) значно поліпшилися. Наприклад, траса на Львів наразі у досить пристойному стані. І якщо вдасться капітально відремонтувати дорогу на Київ, то це відчує чи не кожен автомобіліст.
Щодо нашої області, то цього року на дороги має бути спрямовано приблизно 600 мільйонів. Лише 400 мільйонів витратять на так звану київську трасу в межах нашої області – завдовжки майже 34 кілометри.
Багато водіїв вважають, що керування транспортом без посвідчення обов'язково тягне за собою штраф, однак закон…
Крадіжка автомобілів стає все менш вигідним заняттям — особливо коли мова йде про електромобілі. Нові…
Компанія Rivian не планує створювати автомобілі зі збільшеним запасом ходу (EREV), заявив генеральний директор Р.Дж.…
Незважаючи на європейський курс на електромобілі, дизельні автомобілі продовжують залишатися символом надійності та витривалості. Вони…
Економічна ситуація в Україні стимулює зростаючий інтерес до компактних автомобілів. За невеликою зовнішністю таких машин…
Міф про те, що після пробігу в 150 000 кілометрів автомобіль стає ненадійним і вимагає…
View Comments
Гвінея теж "незалежна"?