Компанія Borgward з німецьким корінням, але продає поки свої моделі тільки на китайському ринку, зірок з неба не хапає, але говорить про те, що її машини користуються популярністю.
Правда, поки продажу обчислюються десятками тисяч примірників на рік, що на тлі лідерів виглядає несерйозно, але і в самому Borgward спочатку зайняли позицію виробника «преміальних» автомобілів.
Нова модель, кросовер BX6 продажу навряд чи серйозно піджене: це скоріше іміджіевая модель. Два роки тому компанія показала концепт купе-кроссовера, за мотивами якого і з’явилася новинка.
Але в Borgward вирішили не робити звичний «купе-кросовер»: зовні BX6 нагадує седан, а по суті є ліфтбеком, так як кришка багажника об’єднана з заднім склом. Створено кросовер на базі BX5, тому у них збігається колісна база (2685 мм), але BX6 довше на 11 мм (4601 мм) і нижче на 19 мм (1 675 мм). Інтер’єр же повністю збігається з архітектури, але у BX6 застосовані інші матеріали обробки.
Borgward BX6 отримав від BX5 тільки топовий 2-літровий турбомотор потужністю 224 к.с. і 6-ступінчасту роботизовану трансмісію з двома зчепленнями. До речі, кросовер один з небагатьох на китайському ринку пропонується і в повноприводному варіанті.
Українським водіям нагадали про важливий момент, який може обернутися штрафом уже під час першої зупинки…
Першою ознакою швидкого зносу механічної коробки передач є труднощі з перемиканням: важіль рухається з великим…
Залив пального в бак - звичайна справа для кожного водія. Проте інколи трапляється ситуація, коли…
Багато українських водіїв дуже насторожено ставляться до дорожнього знака "Обгін заборонено" і суцільної лінії розмітки,…
Рано чи пізно майже кожному водієві доводиться продавати свій старий автомобіль, щоб придбати інший -…
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Leave a Comment