Модель R35 в версії GT-R з’явилася перед публікою в 2007 році, і ось уже 12 років ніяких натяків на майбутнє автомобіля. Потрібно бути божевільним, щоб упустити вигоду і не повторити успіх легендарної серії.
Цього року Nissan розвіяв тривогу за долю GT-R, заявивши, що має плани на цей автомобіль. Тенденції сучасного автомобілебудування можуть перетворити GT-R в гібрид. Але використання дорогих технологій йде врозріз з філософією GT-R, колись представляв собою недорогий суперкар не менше потужний, ніж Lamborghini.
Крім того, суббренд GT-R вже числиться в категорії італійської екзотики зі своїм 2020 Nismo. Його вартість досягла рекордних 212 тисяч доларів. Також електрична установка своєю масою може негативно позначитися на швидкісних характеристиках.
Цілком ймовірно, що японська компанія піде іншим шляхом. Можливо, вони захочуть повторити долю старого GT-R, і дозволити автолюбителям всього світу робити на його основі неймовірно потужні автомобілі для драг-рейсингу або просто для душі. У такій версії подій електропривод виявиться п’ятим колесом. Поки в Nissan неквапливо розмірковують про майбутнє GT-R, студент-дизайнер виклав у Мережу свою інтерпретацію наступного покоління автомобіля, яка викликала у користувачів прилив ностальгії.
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Хоча єдиного офіційного списку "п'яти найпоширеніших зимових штрафів" не існує, найчастіші порушення взимку пов'язані зі…
За даними Bloomberg, Volkswagen розглядає розширення лінійки електромобілів з великим запасом ходу для Європи та…
Leave a Comment