Компанія Peugeot представила кросовер 3008 третього покоління. Тепер це електромобіль в образі піднятого фастбеку (хоча версії з ДВЗ залишилися). Також модель першої в гамі бренду отримала абсолютно нову платформу STLA Medium. Французи назвали новинку «переродженням» 3008-го.
Незважаючи на урізаний похилим дахом внутрішній об’єм, зовнішні габарити помітно зросли. У довжину 3008 став більшим на 95 міліметрів (4542 мм), завширшки додав 54 (1895 мм), у висоту – 21 (1641 мм), а за колісною базою – 64 міліметри (2739 мм). Коефіцієнт аеродинамічного опору знизився з 0,30 до 0,28.
Заявлений кліренс становить 198 мм, що на 21 мм менше, ніж у попередника.
Фірмовий інтер’єр отримав нову назву Panoramic i-Cockpit. Дисплеї в топовій комплектації стали єдиним кластером діагоналлю 21 дюйм і, до того ж, вигнутим. Функції сенсорних клавіш центром консолі можна програмувати на свій розсуд.
Джойстик керування трансмісією розмістили по сусідству з клавішею запуску двигуна.
Peugeot E-3008 може бути 210-, 230- або 320-сильним. У перших двох випадках двигун один, спереду. Остання модифікація – повнопривідна. Базова батарея – 73-кіловат-годинна. З опціональною батареєю на 98 кВт*год запас ходу ліфтбека сягає 700 кілометрів. Мінімальний становить 525 км.
Передбачається, що стартова вартість E-3008 складатиме близько 40 тисяч євро. Продаж стартує з лютого 2024 року.
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…
Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…
Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…
Іноді власник авто може помітити, що акумулятор розряджається занадто швидко. Зіткнутися з такою проблемою можна…
Leave a Comment