Компанія Peugeot представила кросовер 3008 третього покоління. Тепер це електромобіль в образі піднятого фастбеку (хоча версії з ДВЗ залишилися). Також модель першої в гамі бренду отримала абсолютно нову платформу STLA Medium. Французи назвали новинку «переродженням» 3008-го.
Незважаючи на урізаний похилим дахом внутрішній об’єм, зовнішні габарити помітно зросли. У довжину 3008 став більшим на 95 міліметрів (4542 мм), завширшки додав 54 (1895 мм), у висоту – 21 (1641 мм), а за колісною базою – 64 міліметри (2739 мм). Коефіцієнт аеродинамічного опору знизився з 0,30 до 0,28.
Заявлений кліренс становить 198 мм, що на 21 мм менше, ніж у попередника.
Фірмовий інтер’єр отримав нову назву Panoramic i-Cockpit. Дисплеї в топовій комплектації стали єдиним кластером діагоналлю 21 дюйм і, до того ж, вигнутим. Функції сенсорних клавіш центром консолі можна програмувати на свій розсуд.
Джойстик керування трансмісією розмістили по сусідству з клавішею запуску двигуна.
Peugeot E-3008 може бути 210-, 230- або 320-сильним. У перших двох випадках двигун один, спереду. Остання модифікація – повнопривідна. Базова батарея – 73-кіловат-годинна. З опціональною батареєю на 98 кВт*год запас ходу ліфтбека сягає 700 кілометрів. Мінімальний становить 525 км.
Передбачається, що стартова вартість E-3008 складатиме близько 40 тисяч євро. Продаж стартує з лютого 2024 року.
На заправках водіям часто доводиться обирати між бензином А-95 та А-98. Основна відмінність між ними…
Компанія Nokian Tyres із Фінляндії пообіцяла до 2035 року випустити розумні шини, які змінюватимуться залежно…
У жовтні 2024 року в Європі було продано 1 040 390 нових легкових автомобілів, що…
Японська Honda вступає в гонку майбутнього з обіцянкою випустити електромобілі з батареями на твердому електроліті,…
Багато автовласників прив'язуються до свого транспортного засобу і намагаються відновлювати його в міру сил та…
Компанія Tesla планує випустити бюджетний електрокар вартістю менше $30 000. Як повідомляє Deutsche Bank, новинка,…
Leave a Comment