Tesla Model S доступна у версії Plaid потужністю 1020 к.с., а Porsche Taycan у своїй “жорсткій” формі навіть близько не наближається до продуктивності “американця”. Бувай. Незабаром у Porsche Taycan з’явиться версія потужністю більше 1000 к.с., і це той самий топовий Taycan , який фотошпигуни помітили на Нюрбургрингу майже без камуфляжу.
Taycan та Model S є конкурентами, але з суто енергетичної точки зору електромобіль зі Штутгарту не може зрівнятися з Model S. Повторимося, у версії Plaid Tesla Model S видає не менше 1020 к.с., а найпотужніший Porsche Taycan – Turbo S – “всього” 761 к.с. Звичайно, це не та продуктивність, якій варто соромитися, але погодьтеся, «1000+» звучить трохи інакше, ніж «761 к.с.». Однак Porsche не залишає Model S Plaid у спокої, приготувавши Taycan потужністю понад 1000 к.с. Його можна назвати Taycan GT , і він майже повністю готовий до серійного виробництва.
Судячи з фотографій, Taycan GT є нічим іншим, як оновленим Taycan , який можна дізнатися, зокрема, за новими, більш плоскими фарами. Однак серед рестайлінгових Taycan легко виділити абсолютну топову версію: вона має оновлений бампер з додатковими отворами та ґратами, великий фіксований задній спойлер та, мабуть, аналогічний спойлер меншого розміру.
Якою саме буде трансмісія Taycan GT , ще доведеться з’ясувати. У будь-якому випадку цілком можливо, що Porsche надасть «топперу» три електродвигуни замість двох або одного. Безперечно, найпотужніший Taycan отримає модифіковану систему кермового управління, адаптовану для більш жорстких умов, і спеціально налаштовану підвіску.