Двоколірне забарвлення кузова машини, доставка авто дилеру, грати радіатора з підсвічуванням і вишиті монограми на підголівниках сидінь – це лише кілька непотрібних опцій, за які переплачують покупці розкішних машин. Такого висновку дійшли експерти порталу HotCars.
Експерти склали перелік найкорисніших функцій розкішних авто , які коштують непомірно дорого і насправді не потрібні навіть найвибагливішим клієнтам.
Так, перше місце в рейтингу займає доставка машини , яка в низці країн і зовсім безкоштовна. Відмінний приклад – це компанія Porsche , яка стягує 550 доларів за доставку Porsche Panamera 2023 випуску в Porsche Experience Center в Атланті, тоді як європейським покупцям не доводиться платити за доставку автомобіля ні копійки.
Друге місце в рейтингу найкорисніших і найдорожчих «допів» займає двокольорове забарвлення кузова машини . Так, подібний прийом допомагає створити візуально привабливий контраст, але він збільшує ціну автомобіля. Крім цього, деякі виробники розкішних авто пропонують покупцям пофарбувати ТЗ у будь-який вибраний ними відтінок. Коштує дана послуга в середньому від 10 до 20 тис. доларів.
На третьому місці знаходяться ключі, які мають ексклюзивний дизайн або виконані в єдиному стилі із салоном чи екстер’єром машини. Це найпоширеніший варіант персоналізації розкішних автомобілів, який коштує в середньому близько 200 доларів.
За ключами з індивідуальним дизайном у рейтингу порталу HotCars розташовуються решітки радіатора з підсвічуванням . Так, вони надають машині ще більш ефектний зовнішній вигляд у темний час доби, але не несуть жодної практичної користі і додають до цінника автомобіля щонайменше 1 тис. 700 доларів.
Також до ТОП-5 найкорисніших опцій розкішних машин увійшли оброблені кристалами аксесуари : наприклад, фари, селектори трансмісії, що дозволяють додати нотку розкоші та багатства екстер’єру та салону автомобіля, але не впливають на продуктивність, безпеку або функціональність ТЗ. А коштує таке декоративне оздоблення більше 1 тис. доларів.
Шосте місце в списку найкорисніших і найдорожчих додаткових опцій розкішних авто займає кузов з вуглеволокна . Саме такий кузов для своїх спорткарів пропонують компанії McLaren, Koenigsegg та Ford . Щоправда, у випадку з моделлю McLaren Senna покупцям, які вибрали карбоновий кузов, доведеться віддати більш ніж 420 тис. доларів.
Ще одна марна і дорога настройка – це обробка салону машини вуглеволокном , алюмінієм і деревом. Коштує подібна персоналізація від 300 доларів і до кількох тисяч доларів залежно від автовиробника та моделі ТЗ.
Деякі люксові марки, такі як Koenigsegg , пропонують до деяких своїх авто індивідуальні комплекти для багажу . Наприклад, покупці Koenigsegg Gemera за додаткову плату можуть замовити 4 сумки для ручної поклажі, виконані в тій самій стилістиці та з таких матеріалів, як і інтер’єр автомобіля. Щоправда, вартість цього комплекту може перевищувати 10 тис. доларів.
Завершують ТОП-10 найкорисніших опцій розкішних машин послуги персоналізованого консьєрж-сервісу , які коштують близько 200 доларів на рік, та підголівники з монограмами, ініціалами власника чи логотипами в індивідуальній стилістиці.