Флагманський кросовер Audi Q8 продається вже близько п’яти років, тому цілком природно, що автовиробник оновив свою найприбутковішу модель. Сьогодні представлені лише стандартна модель та SQ8, оскільки переглянутий RS Q8 вийде пізніше. Незважаючи на те, що позашляховик доступний з 2018 року, у 2023 році він, як і раніше, виглядає свіжим усередині та зовні. Тим не менш, “Чотири кільця” відчули необхідність наростити конкуренцію з BMW X6 2024 року.
Зміни починаються попереду, де грати радіатора Singleframe тепер мають восьмикутні елементи як Q8, так SQ8. Цікаво, що німецький люксовий бренд заявляє, що доопрацював фірмові ґрати радіатора купе-позашляховика, щоб не лише виділити його серед своїх моделей, а й позначити, що він знаходиться на вершині ієрархії. Оновлення в середині циклу також включає масивну пару повітрозабірників, навіть для звичайного варіанту.
Саме фари є більш значним оновленням порівняно з версією до фейсліфтингу. Audi Q8 2024 отримує світлодіодну оптику високої інтенсивності, яку при бажанні можна замінити матричною світлодіодною оптикою. Крім того, світлодіодні фари HD Matrix оснащені лазерним променем далекого світла. Останній автоматично вмикається на швидкості 70 км/год.
Позаду Audi впроваджує технологію OLED у задні ліхтарі, щоб імітувати повнорозмірний седан A8 та менший кросовер Q5. Вони можуть похвалитися не лише звичайними послідовностями повернення додому та виходу з дому та динамічними покажчиками повороту, а й функцією безпеки. Коли автомобіль ззаду наближається до нерухомого Q8 на відстань 2 метри, всі OLED-елементи автоматично активуються, щоб зробити флагманський позашляховик помітнішим.
Фейсліфтінг приніс три нові металеві фарби (Chili Red, Ascari Blue, Sakhir Gold), а також п’ять дизайнів легкосплавних дисків розміром від 21 до 23 дюймів. Салон може похвалитися вибором з дев’яти різних видів декоративних вставок і кількома новими варіантами оббивки.
У Європі Audi продаватиме Q8 2024 року у виконанні 55 TFSI з 3,0-літровим бензиновим двигуном. Цей шестициліндровий агрегат виробляє 335 кінських сил потужності і 500 ньютон-метрів моменту, що крутить, що дозволяє розкішному позашляховику розганятися до 100 км/год за 5,6 секунди. Максимальна швидкість обмежена електронікою на позначці 250 км/год.
Також є шестициліндровий 3,0-літровий дизельний двигун у модифікації 45 TDI потужністю 228 к.с. і 500 Нм, що забезпечує 7,1-секундний спринт і максимальну швидкість 226 км/год. Модель 50 TDI отримала віддачі 282 л. та 600 Нм.
Що стосується SQ8, то він оснащений більшим 4,0-літровим бензиновим V8 потужністю 500 к.с. і 770 Нм, що дозволяє розігнатися до 100 км/год із місця всього за 4,1 секунди. Цей м’язистий восьмициліндровий агрегат може відключити чотири своїх циліндри за лічені мілісекунди, щоб знизити витрату палива, коли ця додаткова потужність не потрібна.
SQ8 отримав 21-дюймові колеса з шинами 285/45, але є також 22- та 23-дюймові варіанти, у тому числі новий 23-дюймовий спеціальний комплект з гумою 285/35. Гальмівне зусилля забезпечується 400-міліметровими передніми та 350-міліметровими задніми дисками з передніми гальмівними супортами з маркуванням S чорного або червоного кольору. Як і у випадку зі звичайним Q8, він отримує постійний повний привід Quattro і восьмиступінчасту коробку передач Tiptronic, яка швидше перемикає передачі.
Audi Q8 / SQ8 2024 буде доступний для замовлення в Європі в кінці цього місяця. Ціни в Німеччині починаються з 86700 євро за версію 45 TDI і доходять до 119500 євро за виконання SQ8.