Баварська компанія повністю розсекретила четверту генерацію позашляховика BMW X5. Модель отримала нову платформу, інші двигуни та безліч оригінальних інновацій.
Новинку побудували на архітектурі CLAR, яку баварці вже використовували для 5 і 7 серій. Вона складається із двохважільної підвіски спереду і багатоважільної ззаду. Крім того, в BMW запропонують для X5 відразу кілька доповнень – повністю пневматичну підвіску з можливістю зміни кліренсу в діапазоні близько 40 мм або адаптивну М-підвіску з активними стабілізаторами поперечної стійкості і керованими задніми колесами: для BMW X5 в якості опції стало доступно повнокероване шасі.
Цікаво, що зі зміною поколінь позашляховик дещо додав в розмірах. У довжину він витягнувся на 36 мм, впритул наблизившись до 5 метрів, «потовстішав» на 66 мм, а колісна база виросла до 2975 мм. Висота ж дещо знизилася – на 17 мм. Об’єм багажника може становити від 645 до 1860 л.
Що стосується силових параметрів, то BMW X5 отримає відразу чотири двигуни на вибір – два бензинових (3,0-літровий 340 сильний і та 4,4-літровий віддачею 462 к.с. ) і два дизельних (3,0-літрові агрегати на 265 і 400 кінських сил).