Volkswagen представив універсал Passat нового покоління

0
755

Volkswagen Passat все ще існує після п’яти десятиліть на ринку та понад 30 мільйонів проданих екземплярів, проте зі зміною покоління історія моделі кардинально зміниться. Німецький бренд відмовився від кузова седана трохи більше року тому, тому те, що нещодавно називалося Passat Variant, тепер залишиться просто Passat.

Вольфсбургці щойно представили сьоме покоління моделі, яка стане однією з найбільших новинок Мюнхенського автосалону, справжньою зіркою, яка привносить важливі новинки у всіх областях, щоб залишатися еталоном у своєму класі та на автомобільному ринку по всьому світу. Його розміри є одними з найвизначніших, тому що, хоча це може здатися не так, новий Passat більше, ніж його попередник. Так, при незмінній висоті, що залишилася, нове покоління універсала додало 144 міліметри в довжину, 50 міліметрів в колісній базі і 20 міліметрів у ширину.

В результаті вийшов просторіший універсал для всіх п’яти пасажирів і більший обсяг багажника. Але, звичайно, він також вирізняється своїм дизайном. Його повністю світлодіодні фари тепер мають нову форму, з’єднані світловою смугою, що проходить через тонкі радіаторні грати, і встановлені в абсолютно новий бампер.


З 19-дюймовими легкосплавними дисками Volkswagen Passat нового покоління має нахилені задні стійки, де простежується більш спортивний стиль, а в задній частині з’явилися нові ліхтарі. Більш спортивний характер можна побачити у топовому оздобленні R-Line, яка може похвалитися спойлером над дверима багажника та аеродинамічний дифузор, пофарбований у глянсовий чорний колір. Passat більш аеродинамічний, з коефіцієнтом лобового опору, який був знижений з попередніх 0,31 до 0,25.

Цілком змінився вигляд інтер’єру нового Passat. Приладова панель нова, з обіцяним багатофункціональним кермовим колесом з класичними клавішами і новою панеллю приладів «Digital Cockpit», більш вертикальною, діагоналлю 10,25 дюйма і повністю настроюваною. Важіль автоматичного перемикання передач тепер знаходиться на рульовій колонці, а поряд з ним великий 12,9-дюймовий сенсорний екран з високою роздільною здатністю в стандартній комплектації та 15-дюймовий як опція.


Інформаційно-розважальна система MIB4 є новою, в ній тепер сконцентровані всі налаштування автомобіля, включаючи автоматичний клімат-контроль. Обладнання справді приголомшливе. Варто хоча б виділити новий проекційний екран, який займає все лобове скло. Але автовиробник не забув і про пасажирів. Передні сидіння «ergoActive» електричні та регульовані в 14 положеннях, успадковані від ID.7, та з функціями масажу, обігріву та вентиляції.

Новий Volkswagen Passat має широку моторну гаму з п’ятьма м’якими гібридами і двома гібридами, що підключаються. Всі ДВС відомі за моделлю старого покоління, але вони були глибоко оптимізовані, щоб забезпечити більшу продуктивність і водночас більшу ефективність. Найпростіший бензиновий агрегат зробив крок уперед, отримавши технологію 48 В до двигуна 1.5 eTSI.

До системи відключення циліндрів тепер додані стартер і генератор на додаток до літій-іонного акумулятора 48 В. Електродвигун додає додаткову потужність 85 кВт або 130 кВт, тому дві доступні версії eHybrid в сумі дають загальну максимальну потужність 204 к.с. та 272 л.с.


Ці два PHEV працюють у парі з автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням на відміну від бензинових та дизельних модифікацій, яким належить лише 6-ступінчастий DSG. Технічні фахівці Volkswagen встановили новий літій-іонний акумулятор, збільшивши його ємність із колишніх 10,6 кВтг до 19,7 кВтг, тому запас ходу на електротязі становить 100 кілометрів. Акумулятор має власну систему рідинного охолодження, завдяки якій новий Passat має буксирувальну здатність до 2200 кілограмів.

Volkswagen продовжить пропонувати ту ж гаму модифікацій, починаючи з базової, а саме: “Business”, “Elegance” та “R-Line”. Німецька фірма поки не повідомила, коли новий Passat надійде у продаж, хоча інформація припускає, що його буде запущено на ринок до кінця року і надійде до дилерських центрів приблизно в березні.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!