Авто

Електрокросоверам Mercedes-Benz EQA та EQB освіжили дизайн і збільшили запас ходу

Share

Компанія Mercedes-Benz одночасно оновила молодші електромобілі сімейства EQ – кросовери EQA та EQB. Співплатформним моделям переглянули дизайн та оснащення, а також збільшили запас ходу та спростили процес заряджання. Прийом замовлень на новинки відкриється восени, у європейських дилерів машини з’являться на початку 2024 року.

Заглушка на місці решітки радіатора — так звана «чорна панель» — отримала нове наповнення у вигляді зоряного візерунка. Денні ходові вогні з’єднані світлодіодною перемичкою, новий передній бампер покликаний візуально підкреслити ширину автомобілів. Також змінилася графіка задніх ліхтарів EQA і EQB, з’явилися чотири нові варіанти дизайну колісних дисків на 18, 19 і 20 дюймів і два нові відтінки кузова.

Центральний тачскрин на 10,25 дюйми тепер входять до стандартне оснащення. Остання версія мультимедійної системи MBUX краще розпізнає голосові команди, ефективність роботи керованих з допомогою асистентів водіння також підвищилася. Нова функція моніторингу запасу ходу може запропонувати кілька варіантів заощадження енергії. На кермовому колесі з’явилися сенсори.

Разом з опціональною акустикою Burmester для EQA та EQB вперше запропонували функцію Sound Experiences, що дебютувала на флагманському EQS. Набори синтезованих звуків створюють особливу атмосферу в салоні: два варіанти є за замовчуванням, ще два можна буде активувати онлайн за доплату.

У плані техніки найпомітніше змінився Mercedes-Benz EQB. Місце базової передньопривідної модифікації EQB 250 зайняла 250+ із збільшеною з 66,5 до 70,5 кіловат-години батареєю. У підсумку запас ходу на одному заряді зріс: попередньо оцінюється виробником в 462-536 кілометрів за циклом WLTP залежно від оснащення. У EQA версія 250+ з аналогічною батареєю була і раніше, але тепер її максимальна дальність пробігу збільшена з 540 до 560 кілометрів завдяки аеродинамічно оптимізованим заднім колісним аркам та новим літнім шинам, які на більшості європейських ринків увійдуть до стандартного оснащення.

Потужність електродвигунів не змінилася. Передньопривідні EQA та EQB розвивають 190 к.с., віддача двомоторних силових установок модифікацій з індексами 300 та 350 – 228 та 292 к.с. відповідно. Всі повнопривідні електромобілі, а також базовий EQA 250, як і раніше, використовують блок акумуляторів на 66,5 кіловат-години. Водночас завдяки новій функції Plug & Charge зарядка на громадських станціях стане зручнішою: при підключенні кабелю вона починається автоматично, без додаткової аутентифікації користувача.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Nissan, попри труднощі, анонсував сім нових моделей

Nissan, що терпить лихо, анонсував сім нових моделей. На щорічній прес-конференції було оголошено, що партнерство…

16.02.2025

Що робити, якщо проколоті відразу два колеса

Багато хто стикався з проколом автомобільної шини. Зазвичай ця проблема вирішується за допомогою запаски, яка…

16.02.2025

General Motors розробила новий складний стіл для багажника автомобілів

Компанія GM подала патент на нову систему складного столу, який інтегрується у багажник автомобілів. Це…

16.02.2025

Розкрито потужний електричний позашляховик Jeep Recon

Опубліковані офіційні фото електричного позашляховика Jeep Recon, який дебютує наприкінці цього року. Інформація про це…

16.02.2025

Перші власники Ford Mustang GTD не зможуть перепродати його протягом двох років

Ford запровадив дворічну заборону на перепродаж нового Mustang GTD, щоб уникнути спекуляцій і забезпечити, що…

16.02.2025

Новий прототип BMW VDX: агресивний дизайн та передові технології

За кілька годин до офіційної презентації прототипу BMW Vision Driving Experience в інтернет вибігли фотографії…

16.02.2025