Компанія Mercedes-Benz одночасно оновила молодші електромобілі сімейства EQ – кросовери EQA та EQB. Співплатформним моделям переглянули дизайн та оснащення, а також збільшили запас ходу та спростили процес заряджання. Прийом замовлень на новинки відкриється восени, у європейських дилерів машини з’являться на початку 2024 року.
Заглушка на місці решітки радіатора — так звана «чорна панель» — отримала нове наповнення у вигляді зоряного візерунка. Денні ходові вогні з’єднані світлодіодною перемичкою, новий передній бампер покликаний візуально підкреслити ширину автомобілів. Також змінилася графіка задніх ліхтарів EQA і EQB, з’явилися чотири нові варіанти дизайну колісних дисків на 18, 19 і 20 дюймів і два нові відтінки кузова.
Центральний тачскрин на 10,25 дюйми тепер входять до стандартне оснащення. Остання версія мультимедійної системи MBUX краще розпізнає голосові команди, ефективність роботи керованих з допомогою асистентів водіння також підвищилася. Нова функція моніторингу запасу ходу може запропонувати кілька варіантів заощадження енергії. На кермовому колесі з’явилися сенсори.
Разом з опціональною акустикою Burmester для EQA та EQB вперше запропонували функцію Sound Experiences, що дебютувала на флагманському EQS. Набори синтезованих звуків створюють особливу атмосферу в салоні: два варіанти є за замовчуванням, ще два можна буде активувати онлайн за доплату.
У плані техніки найпомітніше змінився Mercedes-Benz EQB. Місце базової передньопривідної модифікації EQB 250 зайняла 250+ із збільшеною з 66,5 до 70,5 кіловат-години батареєю. У підсумку запас ходу на одному заряді зріс: попередньо оцінюється виробником в 462-536 кілометрів за циклом WLTP залежно від оснащення. У EQA версія 250+ з аналогічною батареєю була і раніше, але тепер її максимальна дальність пробігу збільшена з 540 до 560 кілометрів завдяки аеродинамічно оптимізованим заднім колісним аркам та новим літнім шинам, які на більшості європейських ринків увійдуть до стандартного оснащення.
Потужність електродвигунів не змінилася. Передньопривідні EQA та EQB розвивають 190 к.с., віддача двомоторних силових установок модифікацій з індексами 300 та 350 – 228 та 292 к.с. відповідно. Всі повнопривідні електромобілі, а також базовий EQA 250, як і раніше, використовують блок акумуляторів на 66,5 кіловат-години. Водночас завдяки новій функції Plug & Charge зарядка на громадських станціях стане зручнішою: при підключенні кабелю вона починається автоматично, без додаткової аутентифікації користувача.