Авто

ТОП-5 ненадійних кросоверів з передчасними проблемами до 100 000 км пробігу

Share

Кросовери — популярний сегмент автомобільного ринку. Експерти фахового видання AUTO BILD провели тестування багатьох моделей, щоб визначити, які саме краще не купувати. Було підведено підсумки результатів випробувань щорічного рейтингу.

Це відбувається на основі ретельних досліджень всіх технічних вузлів автомобілів. Вони їздять до 100 000 км, після чого їх розбирають для огляду «нутрощів». Загалом було визначено 26 кросоверів, але наведемо з загальної кількості п’ятірку тих, які відстають найбільше:

  • Subaru XV 2.0D Exclusive — 26 місце;
  • Audi Q3 2.0 TDI Quattro — 25 місце;
  • Citroen C4 Cactus PureTech 110 — 24 місце;
  • Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip — 23 місце;
  • Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4 Titanium — 22 місце.

Subaru XV 2.0D Exclusive — люксовий кросовер. Здавалося б, що такий точно має бути еталонним щодо надійності. За результати дослідження було виявлено, що в автівки передчасно було зношене шасі, на якій з’явилася корозія. Також були й інші мінуси. З урахуванням даних експерти поставили машині 4-.

Audi Q3 2.0 TDI Quattro — компактний кросовер. На позначці пробігу в 27 000 км в машині кілька разів в аварійний режим переходив датчик рівня кисню у газовій суміші чи рідині. На наступному етапі до 51 000 км зламався радіатор рециркуляції відпрацьованих газів. А далі ще й коробку передач довелося міняти. Машина точно не варта своїх грошей з такими проблемами, тому загальна оцінка 4-.

Citroen C4 Cactus PureTech 110 терпіння вистачило тільки до 30 000 км. А потім перестала включатися 5 передача, що призвело до необхідності заміни коробки передач. А потім по ланцюгу почалися проблеми із системою запалювання, де було виявлено корозію та потертості. Експерти виставили загальну оцінку 4+.

Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip також має мінуси в надійності. До технічної частини додали ще негативні відгуки від автовласників щодо простого дизайну автомобіля. Загально авто отримало оцінку 3-.

Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4 Titanium витримав до 39 000 км. Далі сталася ніби дрібниця, але неприємно — зламалися моторчики двірників. Хоча в концерні заявили, що це поодинокий випадок. Важко сказати, кому в цьому плані не пощастило. Далі на 50 000 км в картері трансмісії була виявлена тріщина, а до 100 000 км двигун суттєво знизив показники продуктивності. Загально оцінка від експертів дотягнула до 3.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Персоналізація преміум-автомобілів: нові тенденції 2024 року

У 2024 році тенденція на індивідуалізацію автомобілів досягла апогею в преміум-сегменті. Що ще відомо Клієнти…

18.12.2024

Nissan і Honda ведуть переговори про створення спільного холдингу

Якщо угода вдасться, це може призвести до створення потужної компанії з активами на суму 52…

18.12.2024

Запуск двигуна в мороз: 7 ефективних порад для водіїв

Зима — це не тільки сніг, свята та веселощі, але й час, коли я часто…

18.12.2024

Європейські автомобільні бренди знижують ціни на електричні моделі і підвищують ціни на бензинові

З 1 січня 2025 року Європейський Союз знову посилить вимоги до рівня шкідливих викидів для…

18.12.2024

Розкрито характеристики Hyundai Palisade нового покоління

Hyundai Palisade зі зміною покоління позбувся дизельного мотора. V6 - його замінив атмосферний агрегат V6…

18.12.2024

Зберігаємо чистоту в автомобілі: ефективні способи догляду за килимками

Незважаючи на ретельне чищення гумових килимків на мийці, згодом вони стають сірими та зношеними. Пил…

18.12.2024