Авто

ТОП-5 ненадійних кросоверів з передчасними проблемами до 100 000 км пробігу

Кросовери — популярний сегмент автомобільного ринку. Експерти фахового видання AUTO BILD провели тестування багатьох моделей, щоб визначити, які саме краще не купувати. Було підведено підсумки результатів випробувань щорічного рейтингу.

Це відбувається на основі ретельних досліджень всіх технічних вузлів автомобілів. Вони їздять до 100 000 км, після чого їх розбирають для огляду «нутрощів». Загалом було визначено 26 кросоверів, але наведемо з загальної кількості п’ятірку тих, які відстають найбільше:

  • Subaru XV 2.0D Exclusive — 26 місце;
  • Audi Q3 2.0 TDI Quattro — 25 місце;
  • Citroen C4 Cactus PureTech 110 — 24 місце;
  • Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip — 23 місце;
  • Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4 Titanium — 22 місце.

Subaru XV 2.0D Exclusive — люксовий кросовер. Здавалося б, що такий точно має бути еталонним щодо надійності. За результати дослідження було виявлено, що в автівки передчасно було зношене шасі, на якій з’явилася корозія. Також були й інші мінуси. З урахуванням даних експерти поставили машині 4-.

Audi Q3 2.0 TDI Quattro — компактний кросовер. На позначці пробігу в 27 000 км в машині кілька разів в аварійний режим переходив датчик рівня кисню у газовій суміші чи рідині. На наступному етапі до 51 000 км зламався радіатор рециркуляції відпрацьованих газів. А далі ще й коробку передач довелося міняти. Машина точно не варта своїх грошей з такими проблемами, тому загальна оцінка 4-.

Citroen C4 Cactus PureTech 110 терпіння вистачило тільки до 30 000 км. А потім перестала включатися 5 передача, що призвело до необхідності заміни коробки передач. А потім по ланцюгу почалися проблеми із системою запалювання, де було виявлено корозію та потертості. Експерти виставили загальну оцінку 4+.

Suzuki Vitara S 1.4 Boosterjet Allgrip також має мінуси в надійності. До технічної частини додали ще негативні відгуки від автовласників щодо простого дизайну автомобіля. Загально авто отримало оцінку 3-.

Ford Kuga 2.0 TDCi 4×4 Titanium витримав до 39 000 км. Далі сталася ніби дрібниця, але неприємно — зламалися моторчики двірників. Хоча в концерні заявили, що це поодинокий випадок. Важко сказати, кому в цьому плані не пощастило. Далі на 50 000 км в картері трансмісії була виявлена тріщина, а до 100 000 км двигун суттєво знизив показники продуктивності. Загально оцінка від експертів дотягнула до 3.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025

Відмова зупинитися за сигналом патруля: штраф і тимчасова втрата прав

Зупинка автомобіля на дорозі рідко приносить приємні емоції: водії часто одразу думають про штраф чи…

30.08.2025

В Україні штрафують водіїв через запасне колесо

Українським водіям варто звернути увагу не лише на шини, встановлені на автомобілі, а й на…

30.08.2025