Після P1 було досить багато гіперкарів, але McLaren ще не випустив справжнього наступника. Інженери з Уокінга не поспішають, оскільки ще одна флагманська модель не повинна з’явитися раніше, ніж у 2030 році. Коли він з’явиться, флагман лінійки не матиме двигуна внутрішнього згоряння, оскільки він стане чистим електромобілем.
Генеральний директор McLaren Automotive Майкл Лейтерс поговорив з Autocar про конкурента Mission X і про те, що у нього не буде шаленої потужності. Він стверджує, що чисто електрична заміна P1 не вимагатиме божевільної потужності, тому що інженери працюють над зниженням ваги, встановленої батареями:
“Ми не хочемо робити автомобіль вагою 2000 кг і потужністю 2000 к.с.”, – заявив топ-менеджер.
Ціль полягає в тому, щоб створити гіперкар з нульовим рівнем викидів приблизно з тією ж вагою, що і 750S, маса якого складає всього 1277 кг. Що б не вигадав McLaren, Лейтерс сказав, що йому доведеться перевершити еквівалентну модель з ДВС з точки зору потужності, продуктивності та керованості.
McLaren не поспішає повністю випускати електричну заміну P1, оскільки внутрішні дослідження показали, що електромобілі поки не затребувані серед клієнтів марки.
Ген. директор компанії Skoda, Клаус Зеллмер, висловив свою підтримку ідеї поновлення виробництва моделі Skoda Yeti.…
Виробники електромобілів і плагін-гібридів все ще мають певні проблеми з надійністю своїх авто, хоча вони…
Компанія Audi готує кросовер Q7 наступного покоління, який кардинально відрізнятиметься на вигляд від нинішньої моделі. Незалежні дизайнери вже підготували…
Сьогодні за брудні номерні знаки автомобіля можна отримати штраф у розмірі 1190 гривень. У деяких…
На заправках водіям часто доводиться обирати між бензином А-95 та А-98. Основна відмінність між ними…
Компанія Nokian Tyres із Фінляндії пообіцяла до 2035 року випустити розумні шини, які змінюватимуться залежно…
Leave a Comment