Після P1 було досить багато гіперкарів, але McLaren ще не випустив справжнього наступника. Інженери з Уокінга не поспішають, оскільки ще одна флагманська модель не повинна з’явитися раніше, ніж у 2030 році. Коли він з’явиться, флагман лінійки не матиме двигуна внутрішнього згоряння, оскільки він стане чистим електромобілем.
Генеральний директор McLaren Automotive Майкл Лейтерс поговорив з Autocar про конкурента Mission X і про те, що у нього не буде шаленої потужності. Він стверджує, що чисто електрична заміна P1 не вимагатиме божевільної потужності, тому що інженери працюють над зниженням ваги, встановленої батареями:
“Ми не хочемо робити автомобіль вагою 2000 кг і потужністю 2000 к.с.”, – заявив топ-менеджер.
Ціль полягає в тому, щоб створити гіперкар з нульовим рівнем викидів приблизно з тією ж вагою, що і 750S, маса якого складає всього 1277 кг. Що б не вигадав McLaren, Лейтерс сказав, що йому доведеться перевершити еквівалентну модель з ДВС з точки зору потужності, продуктивності та керованості.
McLaren не поспішає повністю випускати електричну заміну P1, оскільки внутрішні дослідження показали, що електромобілі поки не затребувані серед клієнтів марки.
У понеділок Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) оголосило про початок перевірки приблизно 51…
У США продають Chevrolet Corvette 2002 майже без пробігу. Автомобіль за 22 роки проїхав лише…
Audi , преміальний бренд Volkswagen , спільно з китайським партнером SAIC оголосив про розробку нової платформи для інтелектуальних та…
Honda зобов'язується прискорити свій перехід на ринок електромобілів. Компанія оголосила про значні інвестиції у розмірі…
Lamborghini підтвердила, що наступник Huracan отримає новий 4,0-літровий V8 з двома турбінами та 10 000…
З роками люди схильні набирати вагу, і те саме відбувається в автомобільній індустрії, де машини…
Leave a Comment