Після P1 було досить багато гіперкарів, але McLaren ще не випустив справжнього наступника. Інженери з Уокінга не поспішають, оскільки ще одна флагманська модель не повинна з’явитися раніше, ніж у 2030 році. Коли він з’явиться, флагман лінійки не матиме двигуна внутрішнього згоряння, оскільки він стане чистим електромобілем.
Генеральний директор McLaren Automotive Майкл Лейтерс поговорив з Autocar про конкурента Mission X і про те, що у нього не буде шаленої потужності. Він стверджує, що чисто електрична заміна P1 не вимагатиме божевільної потужності, тому що інженери працюють над зниженням ваги, встановленої батареями:
“Ми не хочемо робити автомобіль вагою 2000 кг і потужністю 2000 к.с.”, – заявив топ-менеджер.
Ціль полягає в тому, щоб створити гіперкар з нульовим рівнем викидів приблизно з тією ж вагою, що і 750S, маса якого складає всього 1277 кг. Що б не вигадав McLaren, Лейтерс сказав, що йому доведеться перевершити еквівалентну модель з ДВС з точки зору потужності, продуктивності та керованості.
McLaren не поспішає повністю випускати електричну заміну P1, оскільки внутрішні дослідження показали, що електромобілі поки не затребувані серед клієнтів марки.
BMW готує до релізу новий електричний кросовер-купе iX4 2026 року, який уже помітили під час…
Швидка витрата палива - тема, яка хвилює всіх: від водіїв таксі до власників автопарків. Хтось…
BMW не втрачає часу дарма: тільки-но був представлений електричний кросовер iX3, як на дорогах вже…
Автомобільний експерт склав список моделей Audi, які варто купувати з обережністю. За його словами, сучасні…
Багато водіїв стикаються зі штрафами через нібито забруднені номерні знаки, хоча в більшості випадків поліція…
Водіння для новачка (особливо на машині з МКПП) – процес нервовий та трудомісткий. Він стає…
Leave a Comment