Компанія Rivian відома своїми пікапам R1T і позашляховиком R1S з чотирма електромоторами, але в травні у обох моделей з’явилися доступні двомоторні версії. Вважалося, що двигуни зможуть розвивати до 700 к.с., але, як пише Autoevolution, з початком продажу в офіційному конфігураторі опинилися менш потужні версії.
Спочатку передбачалося, що у двомоторних Rivian у базовій версії буде 600-сильна силова установка, а у виконанні Performance їхні двигуни зможуть розвивати 700 к.с. Зараз, за офіційними даними, пікап та позашляховик отримали мотори на 533 та 665 сил.
Такі модифікації електромобілів Rivian оснащує двигунами з назвою Enduro, які компанія розробила самотужки. А ось топові чотиримоторні пікап та позашляховик, до слова, комплектуються двигунами Bosch.
За версією видання, занижуючи віддачу, компанія мінімізує ризики, пов’язані з можливими масовими неполадками двигунів на перших серійних електрокарах. Пізніше віддачу силових установок можна буде підвищити за допомогою оновлення софта керуючої електроніки. Цікаво, що раніше заявлений час прискорення до 60 миль на годину (96 км/год) не змінився і, як і раніше, становить 4,5 і 3,5 секунд відповідно.
Як відомо, гальмівна система автомобіля є одним із найважливіших елементів, оскільки вона безпосередньо впливає на…
Nissan офіційно презентував оновлений Qashqai 2025 в Австралії, представивши свіжий дизайн, покращені технології та розширені…
Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…
Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…
Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…
Перші 5000 км визначають майбутню надійність та довговічність нового автомобіля, що зобов'язує до особливого підходу…
Leave a Comment