Розглянемо деякі з цих проблемних автомобілів та проблеми, з якими вони пов’язані.
Навіть преміальні автовиробники, такі як Audi та Volkswagen, стикалися з проблемами надійності. Audi R8 і TT, колись відомі своєю потужністю і продуктивністю, зіткнулися з проблемами, які заплямували їхню репутацію.
Так само і Volkswagen Sharan, названий авторитетним агентством TÜV одним з найпроблемніших автомобілів, завдав чимало клопоту своїм власникам.
Двигун BMW N63B44 постійно піддається критиці з боку експертів AutoBild. Незважаючи на численні вдосконалення, двигун V8 з подвійним турбонаддувом продовжує страждати від таких проблем, як протікання форсунок та гідроудари. Крім того, двигун має сумнозвісну репутацію двигуна, що споживає надмірну кількість оливи.
Автомобілі виробництва Volkswagen Auto Group (VAG), включаючи двигуни EA888 об’ємом 1,8 та 2 літри, також демонструють підвищену витрату оливи. Ці двигуни пройшли через кілька поколінь, але проблема залишається актуальною. Передчасний знос ланцюга газорозподільного механізму також є постійною проблемою, навіть у моделях Audi, відомих своєю довговічністю.
Audi A6, що випускалася з 2011 по 2018 рік, була визнана експертами порталу What Car ненадійною. Слабкий ланцюг ГРМ і часті проблеми з електрикою сприяли її поганій репутації. Opel, включаючи популярну модель Astra, також зіткнувся з подібними проблемами.
Автомобілі Opel, вироблені до 2015 року, особливо з 1,4-літровим двигуном, часто страждають від проблем, пов’язаних з двигуном. Прокладки в теплообміннику швидко висихають, що призводить до змішування оливи з антифризом. Також поширені слабкі поршні, розтягнуті ланцюги ГРМ і поломки системи охолодження.
Кросовери BMW X3, вироблені після 2009 року, були розкритиковані німецьким автомобільним клубом ADAC за систематичні поломки турбокомпресора і стартера. Mercedes-Benz E-Class, зокрема модель E200, стикається з проблемами зі старими ланцюгами ГРМ, що нагадують велосипедні ланцюги. Проблеми з електрикою дошкуляють Mercedes-Benz A-Class, починаючи з 2018 модельного року. Власники Mercedes-Benz GLA, випущених після 2012 року, також стикаються з проблемами, пов’язаними з ланцюгами ГРМ.
Окрім механічних проблем, німецька автомобільна промисловість потерпає від проблем зі складанням. Зазори в кузові, хрусткі панелі, пластикові деталі, що відлітають, та електроніка, що барахлить, стали невтішним звичним явищем. Навіть такі розкішні автомобілі, як Maybach, не уникнули цих дефектів.
Занепад німецького машинобудування проявляється у зростанні кількості моделей, що мають проблеми з надійністю. Від Audi і BMW до Opel і Mercedes-Benz, різні бренди бачили, як їхня колись бездоганна репутація була заплямована проблемами з двигуном, електрикою та недоліками збірки. Для потенційного покупця автомобіля дуже важливо вивчити і врахувати досвід і застереження експертів, щоб прийняти обґрунтоване рішення і уникнути купівлі проблемних німецьких моделей.
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Leave a Comment