Коли з’явилися правила для гіперкарів Ле-Мана, виникла плутанина щодо того, чи повинні при цьому автовиробники випускати їхні дорожні версії. Це породило чутки про те, що Peugeot також доведеться продавати 9X8 з доступом на дороги загального користування. Проте, правила дають компаніям деяку свободу дій, тому що дорожні транспортні засоби не є необхідністю. Однак за наявності достатньої кількості грошей така версія була б можлива.
В інтерв’ю журналу Top Gear генеральний директор Peugeot Лінда Джексон сказала, що 9X8, який відповідає правилам StVO, буде можливий.
Перетворення гоночної моделі на дорожній гіперкар, нарешті, дасть Peugeot флагман, який вона рекламувала протягом десятиліть. За минулі роки бренд Stellantis розробив кілька неймовірно приголомшливих концепт-карів, які, на жаль, так і не побачили світ. Від середньомоторного Quasar і Oxia з максимальною швидкістю 217 км/год 1980-х років до 907 з двигуном V12 і електрифікованого Onyx 2012 року у Peugeot був цілий ряд флагманів, які ніколи не ставали чимось більшим, ніж шоу-кари.
Правда в тому, що буде складно розробити економічне обґрунтування для гіперкара мейнстрімного бренду, оскільки виробники преміум-класу і класу люкс вже дуже добре влаштувалися в цьому сегменті.
Актуальне покоління Mercedes-Benz E-Class (W214) дебютувало у 2023 році. Наразі ця модель очікує оновлення, а…
CarVertical оприлюднив Market Transparency Index 2025, за яким Україна посіла останнє, 25-те місце серед європейських…
Транспортна революція набирає обертів, формуючи нових лідерів і аутсайдерів на світовій арені. За даними аналітичного…
Розробка нового покоління Toyota Corolla триває повним ходом. У найближчі кілька років модель очікує масштабне…
В Україні часто можна зустріти випадки продажу неякісного бензину. Фахівці пояснили, як автовласники можуть самостійно…
Стаття розглядає основні аспекти вимушеної зупинки в заборонених місцях, зокрема визначення такого типу зупинки, перелік…
Leave a Comment