Коли з’явилися правила для гіперкарів Ле-Мана, виникла плутанина щодо того, чи повинні при цьому автовиробники випускати їхні дорожні версії. Це породило чутки про те, що Peugeot також доведеться продавати 9X8 з доступом на дороги загального користування. Проте, правила дають компаніям деяку свободу дій, тому що дорожні транспортні засоби не є необхідністю. Однак за наявності достатньої кількості грошей така версія була б можлива.
В інтерв’ю журналу Top Gear генеральний директор Peugeot Лінда Джексон сказала, що 9X8, який відповідає правилам StVO, буде можливий.
Перетворення гоночної моделі на дорожній гіперкар, нарешті, дасть Peugeot флагман, який вона рекламувала протягом десятиліть. За минулі роки бренд Stellantis розробив кілька неймовірно приголомшливих концепт-карів, які, на жаль, так і не побачили світ. Від середньомоторного Quasar і Oxia з максимальною швидкістю 217 км/год 1980-х років до 907 з двигуном V12 і електрифікованого Onyx 2012 року у Peugeot був цілий ряд флагманів, які ніколи не ставали чимось більшим, ніж шоу-кари.
Правда в тому, що буде складно розробити економічне обґрунтування для гіперкара мейнстрімного бренду, оскільки виробники преміум-класу і класу люкс вже дуже добре влаштувалися в цьому сегменті.
У мережі часто можна зустріти думку, що в мороз краще заправляти автомобіль бензином А-92, бо…
Головне управління ДПС в Одеській області роз'яснило порядок сплати транспортного податку, якщо дата купівлі автомобіля…
Toyota продовжує розширювати лінійку Land Cruiser. У жовтні до вже відомих у всьому світі позашляховиків…
Сучасні автомобілі дедалі рідше створюють із розрахунком на тривалий термін служби. Виробники зацікавлені в регулярному…
Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Leave a Comment