Коли з’явилися правила для гіперкарів Ле-Мана, виникла плутанина щодо того, чи повинні при цьому автовиробники випускати їхні дорожні версії. Це породило чутки про те, що Peugeot також доведеться продавати 9X8 з доступом на дороги загального користування. Проте, правила дають компаніям деяку свободу дій, тому що дорожні транспортні засоби не є необхідністю. Однак за наявності достатньої кількості грошей така версія була б можлива.
В інтерв’ю журналу Top Gear генеральний директор Peugeot Лінда Джексон сказала, що 9X8, який відповідає правилам StVO, буде можливий.
Перетворення гоночної моделі на дорожній гіперкар, нарешті, дасть Peugeot флагман, який вона рекламувала протягом десятиліть. За минулі роки бренд Stellantis розробив кілька неймовірно приголомшливих концепт-карів, які, на жаль, так і не побачили світ. Від середньомоторного Quasar і Oxia з максимальною швидкістю 217 км/год 1980-х років до 907 з двигуном V12 і електрифікованого Onyx 2012 року у Peugeot був цілий ряд флагманів, які ніколи не ставали чимось більшим, ніж шоу-кари.
Правда в тому, що буде складно розробити економічне обґрунтування для гіперкара мейнстрімного бренду, оскільки виробники преміум-класу і класу люкс вже дуже добре влаштувалися в цьому сегменті.
У сучасних автомобілях кнопка скидання пробігу зазвичай використовується для обнулення показань одометра, щоб водій міг…
Audi представила в Європі оновлені двигуни для моделей Q5 та A6. Головна новинка - 3,0-літровий…
Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…
Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…
Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…
Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…
Leave a Comment