Коли з’явилися правила для гіперкарів Ле-Мана, виникла плутанина щодо того, чи повинні при цьому автовиробники випускати їхні дорожні версії. Це породило чутки про те, що Peugeot також доведеться продавати 9X8 з доступом на дороги загального користування. Проте, правила дають компаніям деяку свободу дій, тому що дорожні транспортні засоби не є необхідністю. Однак за наявності достатньої кількості грошей така версія була б можлива.
В інтерв’ю журналу Top Gear генеральний директор Peugeot Лінда Джексон сказала, що 9X8, який відповідає правилам StVO, буде можливий.
Перетворення гоночної моделі на дорожній гіперкар, нарешті, дасть Peugeot флагман, який вона рекламувала протягом десятиліть. За минулі роки бренд Stellantis розробив кілька неймовірно приголомшливих концепт-карів, які, на жаль, так і не побачили світ. Від середньомоторного Quasar і Oxia з максимальною швидкістю 217 км/год 1980-х років до 907 з двигуном V12 і електрифікованого Onyx 2012 року у Peugeot був цілий ряд флагманів, які ніколи не ставали чимось більшим, ніж шоу-кари.
Правда в тому, що буде складно розробити економічне обґрунтування для гіперкара мейнстрімного бренду, оскільки виробники преміум-класу і класу люкс вже дуже добре влаштувалися в цьому сегменті.
Через шість років після запуску поточного покоління знаменитого японського кросовера RAV4 компанія Toyota готова провести…
У холодну пору року нерідко можна помітити, як із вихлопних труб автомобілів тече вода або…
Серпень 2024 року став важливим етапом для хетчбека Dacia Sandero, який знову посів перше місце…
Незважаючи на нову назву, наступний Audi A7 продовжить конкурувати із традиційними конкурентами поточного A6, такими…
Автомобільний гігант Stellantis представив перший тизер повністю оновленого кросовера Jeep Compass 2025, натякаючи на різноманітність…
Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна…
Leave a Comment