Коли з’явилися правила для гіперкарів Ле-Мана, виникла плутанина щодо того, чи повинні при цьому автовиробники випускати їхні дорожні версії. Це породило чутки про те, що Peugeot також доведеться продавати 9X8 з доступом на дороги загального користування. Проте, правила дають компаніям деяку свободу дій, тому що дорожні транспортні засоби не є необхідністю. Однак за наявності достатньої кількості грошей така версія була б можлива.
В інтерв’ю журналу Top Gear генеральний директор Peugeot Лінда Джексон сказала, що 9X8, який відповідає правилам StVO, буде можливий.
Перетворення гоночної моделі на дорожній гіперкар, нарешті, дасть Peugeot флагман, який вона рекламувала протягом десятиліть. За минулі роки бренд Stellantis розробив кілька неймовірно приголомшливих концепт-карів, які, на жаль, так і не побачили світ. Від середньомоторного Quasar і Oxia з максимальною швидкістю 217 км/год 1980-х років до 907 з двигуном V12 і електрифікованого Onyx 2012 року у Peugeot був цілий ряд флагманів, які ніколи не ставали чимось більшим, ніж шоу-кари.
Правда в тому, що буде складно розробити економічне обґрунтування для гіперкара мейнстрімного бренду, оскільки виробники преміум-класу і класу люкс вже дуже добре влаштувалися в цьому сегменті.
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Leave a Comment