Ford Econoline E-100, випущений 1974 року, перетворили на сучасний електромобіль. Як пише Carscoops, конверсію здійснила американська компанія Conductive Classics, причому творці рестомоду не обмежилися заміною силового агрегату.
Для створення електромобіля фургон довелося майже повністю розібрати, як і донорську Tesla Model 3 Long Range – ймовірно, її роздобули на аукціоні з продажу пошкоджених машин.
Штатний двигун E-100 замінили на електромотор від Tesla. Специфікації ательє не наводить, але, за версією видання, фургон був укомплектований рядною «шісткою» об’ємом 3,9 літра потужністю приблизно 100 к.с., а заміною для неї став двигун, що розвиває 287 к.с.
Батареї від електромобіля імплантували на підлогу фургона. У підсумку Econoline має зуміти проїхати на електротязі приблизно 400 кілометрів. Зарядний порт вивели назовні в районі задніх ліхтарів.
Model 3 також поділилася з рестомодом всією задньою підвіскою, гальмами та колісними дисками. Завдяки модернізації ходової частини та зниженому за рахунок батареї центру ваги керованість фургона повинна помітно покращити. При цьому зовні крім дисків та зарядного порту нічого електричної природи фургона не видає.
Ціни на створення рестомодів у Conductive Classics стартують від 45 тисяч доларів без урахування вартості автомобілів-донорів.
Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…
Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…
Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…
Leave a Comment