Ford Econoline E-100, випущений 1974 року, перетворили на сучасний електромобіль. Як пише Carscoops, конверсію здійснила американська компанія Conductive Classics, причому творці рестомоду не обмежилися заміною силового агрегату.
Для створення електромобіля фургон довелося майже повністю розібрати, як і донорську Tesla Model 3 Long Range – ймовірно, її роздобули на аукціоні з продажу пошкоджених машин.
Штатний двигун E-100 замінили на електромотор від Tesla. Специфікації ательє не наводить, але, за версією видання, фургон був укомплектований рядною «шісткою» об’ємом 3,9 літра потужністю приблизно 100 к.с., а заміною для неї став двигун, що розвиває 287 к.с.
Батареї від електромобіля імплантували на підлогу фургона. У підсумку Econoline має зуміти проїхати на електротязі приблизно 400 кілометрів. Зарядний порт вивели назовні в районі задніх ліхтарів.
Model 3 також поділилася з рестомодом всією задньою підвіскою, гальмами та колісними дисками. Завдяки модернізації ходової частини та зниженому за рахунок батареї центру ваги керованість фургона повинна помітно покращити. При цьому зовні крім дисків та зарядного порту нічого електричної природи фургона не видає.
Ціни на створення рестомодів у Conductive Classics стартують від 45 тисяч доларів без урахування вартості автомобілів-донорів.
Як повідомили фахівці, більшість зимових рідин складається із суміші спирту, води, миючих засобів, а також…
Китайський Мінпром опублікував фото нового варіанта стилістичного оформлення Honda Accord. Як вважає ресурс ITHome, на…
Несподівана поява нового Nissan Micra на етикетці автокомпонента підтвердила його ім'я та показала перші відмінності…
Зима – не найкращий час для будь-якого автомобіля. Його експлуатація в таких умовах завжди пов'язана…
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
Leave a Comment