Ford Econoline E-100, випущений 1974 року, перетворили на сучасний електромобіль. Як пише Carscoops, конверсію здійснила американська компанія Conductive Classics, причому творці рестомоду не обмежилися заміною силового агрегату.
Для створення електромобіля фургон довелося майже повністю розібрати, як і донорську Tesla Model 3 Long Range – ймовірно, її роздобули на аукціоні з продажу пошкоджених машин.
Штатний двигун E-100 замінили на електромотор від Tesla. Специфікації ательє не наводить, але, за версією видання, фургон був укомплектований рядною «шісткою» об’ємом 3,9 літра потужністю приблизно 100 к.с., а заміною для неї став двигун, що розвиває 287 к.с.
Батареї від електромобіля імплантували на підлогу фургона. У підсумку Econoline має зуміти проїхати на електротязі приблизно 400 кілометрів. Зарядний порт вивели назовні в районі задніх ліхтарів.
Model 3 також поділилася з рестомодом всією задньою підвіскою, гальмами та колісними дисками. Завдяки модернізації ходової частини та зниженому за рахунок батареї центру ваги керованість фургона повинна помітно покращити. При цьому зовні крім дисків та зарядного порту нічого електричної природи фургона не видає.
Ціни на створення рестомодів у Conductive Classics стартують від 45 тисяч доларів без урахування вартості автомобілів-донорів.
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…
Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…
Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…
Leave a Comment