Підрозділ BMW M завжди був націлений на розробку високопродуктивних продуктів. BMW M , яка з моменту свого заснування ретельно використовувала новітнє технологічне обладнання, ухвалила важливе рішення, яке вплине на її майбутнє. У розмові з Top Gear керівник відділу досліджень та розробок Дірк Хакер оголосив, що вони внесли значні зміни до трансмісії.
“Коробка передач з подвійним зчепленням – застаріла технологія принаймні для BMW M. У майбутньому будуть тільки ручні, автоматичні та електричні автоматичні варіанти”, – сказав топ-менеджер.
Заявив, що це рішення було детально розглянуто, менеджер каже, що обговорення розпочалося завдяки новому поколінню M5 . Хакер вважає, що традиційна автоматична коробка передач набагато зручніша. Крім того, стандартна автоматична коробка більш ефективна, ніж DCT з точки зору продуктивності.
Звичайно, це стосуватиметься лише автомобілів підрозділу М . Коробки DCT продовжать встановлювати на інші моделі BMW.
Останньою моделлю з механічною коробкою передач, яку ми бачили від BMW M , була 3.0 CSL . Ця модель лімітованої серії використовує 6-ступінчасту механічну коробку передач. Ця трансмісія працювала в парі з 3,0-літровим двигуном із подвійним турбонаддувом.
Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…
Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…
Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…
Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…
Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…
Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…
Leave a Comment