Підрозділ BMW M завжди був націлений на розробку високопродуктивних продуктів. BMW M , яка з моменту свого заснування ретельно використовувала новітнє технологічне обладнання, ухвалила важливе рішення, яке вплине на її майбутнє. У розмові з Top Gear керівник відділу досліджень та розробок Дірк Хакер оголосив, що вони внесли значні зміни до трансмісії.
“Коробка передач з подвійним зчепленням – застаріла технологія принаймні для BMW M. У майбутньому будуть тільки ручні, автоматичні та електричні автоматичні варіанти”, – сказав топ-менеджер.
Заявив, що це рішення було детально розглянуто, менеджер каже, що обговорення розпочалося завдяки новому поколінню M5 . Хакер вважає, що традиційна автоматична коробка передач набагато зручніша. Крім того, стандартна автоматична коробка більш ефективна, ніж DCT з точки зору продуктивності.
Звичайно, це стосуватиметься лише автомобілів підрозділу М . Коробки DCT продовжать встановлювати на інші моделі BMW.
Останньою моделлю з механічною коробкою передач, яку ми бачили від BMW M , була 3.0 CSL . Ця модель лімітованої серії використовує 6-ступінчасту механічну коробку передач. Ця трансмісія працювала в парі з 3,0-літровим двигуном із подвійним турбонаддувом.