Toyota Land Cruiser Prado 2024 п’ятого покоління: всі подробиці та перші фото

Час читання: 3 хв.
0

На підході абсолютно нове, п’яте покоління позашляховика Toyota Land Cruiser Prado, яке має дебютувати на початку 2024 (або наприкінці 2023).

Цікаво, що зовсім недавно був представлений найближчий родич Прадо – новий Lexus GX, який завжди виходив після Тойоти, але цього разу виробник вирішив переграти.

Тим не менш, завдяки виходу Lexus GX з’явилося багато подробиць про майбутнє Прадо, адже обидва позашляховики завжди були уніфіковані між собою.

Отже, зважаючи на все, новий Toyota Prado 2024 збереже рамну конструкцію і базуватиметься на сучасній “тойотівській” платформі GA-F. Очевидно, що збережеться повнопривідна трансмісія з міжосьовим диференціалом Torsen та знижувальною передачею.

Загалом новий Toyota Land Cruiser Prado має залишитися чесним “рамним” позашляховиком.

Під капотом навпаки очікується революція. За попередніми даними, автомобіль отримає два абсолютно нові агрегати:

  • Бензиновий бітурбомотор V6 3.4 як у Land Cruiser 300 і нового Lexus GX, але тільки для Прадо його швидше за все дефорсують (його потужність очікується в районі 350 к.с.).
  • Дизельний бітурбомотор 3.3 (F33A-FTV), знову ж таки, як у Land Cruiser 300. Потужність очікується в межах 250 – 300 к.с. (для порівняння, на Toyota LC300 він налаштований на 299 к.с і 700 Hm).

Нарешті, новий Prado має отримати сучасний 10-ступінчастий “автомат”, а згодом швидше за все дебютує гібридна модифікація, яка також з’явиться у родинного Lexus GX.

Усі подробиці про нове покоління позашляховика

Молодший брат Land Cruiser 300-ї серії, як очікується, у 2024 році зазнає однієї з наймасштабніших модернізацій. Позашляховик Toyota Prado, нарешті, змінить покоління, адже протягом останніх 14 років він удостоївався лише рестайлінгом.

Основне, що цікавить експертів – нова моторна гамма моделі, яка має зазнати глобальних змін. Спостерігачі вже прогнозують, що розробник запропонує нову гібридну трансмісію на основі бензинового або дизельного V6, що дозволить зробити найпотужніший та найекономічніший Toyota Prado в історії.

Тойота Прадо 2024 п’ятого покоління залишиться рамним позашляховиком: в його основі перебуватиме платформа GA-F, застосовувана на Land Cruiser 300, і саме вона дозволить вибирати серед багатьох різних варіантів силових трансмісій. Prado також збереже свої визначні здібності їздити бездоріжжям, а на допомогу водієві будуть пропонуватися оновлені «асистенти».

Зовнішній дизайн та салон

Компанія Toyota все ще не оприлюднила жодних офіційних ескізів або рендерів, що показують новий вигляд Тойоти Прадо п’ятого покоління, але за версією більшості світових автомобільних ЗМІ новий Prado набуде більш брутального зовнішнього дизайну.

Зокрема, є думка, що певні дизайнерські репліки візьме модель від вже випущеного великого пікапа Tundra. У японських виданнях найбільш популярні варіанти з новими рамковими радіаторними гратами, що мають широкі алюмінієві вертикальні перемички і вузькі фари. При цьому інсайдери запевняють, що в головній оптиці з’являться елементи круглої форми, нібито як посилання на Toyota Land Cruiser 70-ї серії.

Технічна начинка (моторна гама)

Також за чутками, японці вивчають різні варіанти м’яко гібридних дизельних трансмісій і навіть готові вигадати щось тимчасове, поки не вийде новий Hilux з установкою, яка потім перейде і на Toyota Prado 2024.

За версією японського видання Mag X, Прадо дебютує з 2.4-літровим турбо бензиновим двигуном, який зараз використовується в Kluger (279 л. с., 430 Нм). У США дотримуються іншої думки і припускають, що Prado візьме бензиново-гібридну трансмісію від випущеного флагманського седана Crown.

Причому це буде трансмісія Hybrid Max, що поєднує в собі 2.4-літровий чотирициліндровий бензиновий мотор з турбонаддувом і електродвигун на задній осі, що в сумі дають 344 л. с. та 542 Нм.

З Японії надходить інформація, що “п’ятий” Toyota Prado може пропонуватися не з одним, а з двома варіантами дизельної трансмісії. Перший є електрифікованою версією нинішнього 2.8-літрового турбодизеля, а другий – 3.3-літровий турбодизель з подвійним турбонаддувом, який ставиться на LC 300.

Дата виходу п’ятої генерації

Найбільш актуальна версія щодо дати виходу нового Toyota Prado – кінець 2023 року або початок 2024 року. Представники японської компанії традиційно не роблять ранніх анонсів, тому офіційної заяви щодо термінів доведеться чекати, як мінімум, до осені.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!