Ізраїльський стартап Electreon розробляє дороги, здатні заряджати транспортні засоби, що рухаються по них, з використанням бездротової мережі. На випробувальному полігоні вдалося запитати електричний кросовер Toyota RAV4 Prime на більш ніж 240 кіловат-годин електроенергії, поки той навертав кола на 1940 кілометрів.
Фірма провела експеримент, щоб продемонструвати можливості своєї бездротової зарядки на дорогах. RAV4 Prime знаходився в русі 100 годин 24 хвилини і 15 секунд, ганяючи овальною трасою, і за цей час бездротова зарядна дорога передала в автомобіль 241,69 кВтг енергії. За цю поїздку RAV4 Prime уникнув близько 370 кілограмів викидів CO2 порівняно із звичайним бензиновим автомобілем.
Система складається з мідних котушок у товщі асфальту, які у потрібний момент спрямовують електрику на приймач автомобіля. Керує котушками підключений до «хмари» спеціальний блок. Завдяки бездротовій зарядці навіть гібриди із відносно невеликими батареями (18,1 кіловат-години) здатні долати великі відстані без запуску ДВЗ.
Розробка Electreon потенційно усуває необхідність у тривалих піт-стопах для підзарядки та вирішує один із ключових недоліків електрокарів.
Leave a Comment