Метт Данадел, власник двох Tesla Model Y, повідомив про особливості електрокарів, про які слід знати, перш ніж купувати електрокросовер.
Одна з головних проблем – обслуговування. Популярність Tesla серед покупців електрокарів призвела до великого навантаження на сервісну мережу, яка продовжує зростати, але не встигає за попитом. Час очікування постійно збільшується, і це завдає незручностей.
Ще один недолік Tesla – відсутність Android Auto і Apple CarPlay . Обидві системи дуже популярні та дозволяють водіям відображати роботу додатків своїх гаджетів у медіакомплексах системах машин, коли як Tesla використовує власне програмне забезпечення.
Крім того, навіть на станціях швидкого заряджання потрібно витрачати по 15 хвилин, щоб підзарядити АКБ і проїхати ще 250-300 кілометрів. І до цього непросто звикнути після автомобіля із класичним двигуном внутрішнього згоряння, коли за пару хвилин можна заправити повний бак.
Також у електрокарів підвищений знос шин через високий крутний момент і рекуперативне гальмування . У непридатність вони приходять вдвічі швидше. До самої системи рекуперативного гальмування, яка заряджає АКБ під час уповільнень та гальмування, потрібно звикати, а її робота може здатися дещо агресивною.
Далекі поїздки необхідно планувати з урахуванням наявності зарядних станцій по дорозі та часу, необхідного для заряджання батарей. Тому деякі місця на карті можуть виявитися просто недоступними.
Метт Данадел зазначив, що електрокар не піддається тюнінгу . Можна якось уніфікувати його зовнішність, але з морторами нічого не зробити.
Також кросовер має більший опір зустрічному потоку повітря , що відбивається на споживанні енергії та запасі ходу . Тому, вибираючи електрокар, є сенс придивитися до моделей нижче, з обтічними формами.