NIO є одним із багатьох виробників із Китаю, який хоче закріпитися на європейському ринку. Його асортимент орієнтований переважно на автомобілі преміум-класу, тому його недавній дебют у Європі відбувається у центральних та північних регіонах, таких як Норвегія, Німеччина, Данія, Швеція. Тим не менш, у планах азіатського виробника створити новий бренд із більш доступними та меншими моделями.
“Краще почати з Франції, Італії та Іспанії через різну структуру проникнення на ринок”, – сказав президент NIO Ліхонг Ойн.
Тому остання новинка, представлена NIO, EL6 , навряд чи з’явиться на звичайних європейських дорогах. Китайський бренд готує потужну атаку на Європу, випустивши до 5 нових моделей.
Одним із них, як ми вже говорили, є EL6 , який у Китаї продається під назвою ES6 (і на частку якого припадає 40 відсотків продажів бренду в останні роки), який змінив назву в Європі, щоб уникнути проблем із можливими збігами з європейськими моделями.
NIO EL6 – це електричний позашляховик довжиною 4.85 метра з просторим салоном, в якому можна створити майже горизонтальну зону відпочинку, подовживши пасажирське сидіння, та великим багажником місткістю до 668 літрів.
Заснований на платформі NT2.0 , EL6 оснащений двигуном потужністю 482 к.с. , крутний момент 700 Нм і завжди з повним приводом. Прискорення до 100 км/год займає 4,5 секунди.
Чим виділяється цей NIO EL6 , так це акумулятором. Китайський бренд пропонує два варіанти з більш звичайними батареями ємністю 75 та 100 кВт/год , з якими він може проїхати 490 та 625 кілометрів відповідно.
З іншого боку, NIO почне пропонувати з липня місяць акумуляторну напівтверду батарею ємністю 150 кВт/год : завдяки цьому оголошений запас ходу становить 930 кілометрів , що дозволить йому увійти у вузьке коло електромобілів із великим запасом ходу на ринку.
На даний момент відомі лише ціни на NIO EL6 для китайського ринку. Версія із найменшою батареєю має вартість 368 000 юанів або близько 48 550 євро. З батареєю на 100 кВтг ціна становитиме приблизно 56 200 євро, що робить його на 35 відсотків дорожчим, ніж Tesla Model Y Long Range.
З іншого боку, версія із батареєю на 150 кВт/год ще не отримала ціну.