BMW представила зовсім нову 5-ю серію (G60) 2024 року, і вперше в історії седан отримав повністю електричний варіант під назвою i5. За винятком деяких незначних деталей, моделі BMW i5 EV і 5 Series з ДВС виглядають переважно однаково, використовуючи новітню мову дизайну бренду.
i5 явно отримав класичний дизайн з довгим капотом та зламом Hofmeister, а також демонструє сучасну інтерпретацію фірмових подвійних фар бренду та решітки радіатора (опціонально з підсвічуванням). Плоскі світлодіодні задні ліхтарі і спортивні бампери також заслуговують на згадку.
Нова 5-та серія більша, ніж її попередниця. Колісна база також збільшилася на 20 мм до 2995 мм – найдовша у своєму сегменті – що призводить до підвищення комфорту сидіння для задніх пасажирів. BMW заявляє, що i5 пропонує такий самий простір у салоні, як і моделі 5-Series з ДВС, завдяки низькопрофільній батареї, розташованій у нижній частині кузова. Проте багажник заявлений менше.
Всередині BMW i5 має компонування панелі приладів, що нагадує позашляховик iX, з орієнтованим на водія повністю цифровим вигнутим дисплеєм BMW, що займає центральне місце. Установка складається з 12,3-дюймового інформаційного дисплея за кермовим колесом та 14,9-дюймового дисплея управління, які зливаються в єдине ціле. Вигнутий дисплей BMW керується процесором iDrive останнього покоління BMW 8.5 з новим графічним дисплеєм із чітким екраном та доступом QuickSelect для простого та інтуїтивно зрозумілого сенсорного керування. Водії можуть керувати системою керування в основному за допомогою сенсорного екрану та голосовими командами, а також за допомогою кнопок на кермі та контролера BMW iDrive на центральній консолі.
Цікаво, що BMW i5 також дебютує з ігровими програмами у співпраці з ігровою платформою AirConsole. Водій і пасажири можуть грати в казуальні ігри – гонки, спортивні змагання, вікторини, симулятори, стратегії, стрибки та головоломки – поки автомобіль нерухомий, використовуючи свій смартфон як контролер і вигнутий дисплей BMW.
BMW каже, що i5 також отримує перероблені сидіння для більшого комфорту, включаючи позаду, зі стандартною повністю вільною від шкіри внутрішньою оббивкою або додатковою шкірою Extended Merino. Фіксований панорамний дах Sky Lounge вперше пропонується як опція на 5-й серії.
На відміну від седана Mercedes-Benz EQE, який використовує спеціальну платформу EV, BMW i5 побудований на гнучкій архітектурі CLAR, спільної з моделями з ДВС, м’яким гібридом і гібридом 5-ї серії, що підключається. При виході на світовий ринок у жовтні 2023 року BMW i5 буде доступний у двох варіантах: одномоторна версія eDrive40 із заднім приводом та високопродуктивна модель M60 xDrive AWD.
Обидва оснащені технологією BMW eDrive п’ятого покоління, при цьому двигуни, як кажуть, забезпечують високу питому потужність і ефективність. BMW i5 eDrive40 розвиває потужність 335 кінських сил і момент, що крутить, 400 ньютон-метрів або 429 Нм при активації функції Sport Boost або Lanch Control.
Це дозволяє моделі початкового рівня розганятися від 0 до 97 км на годину за 5,7 секунди та розвивати максимальну швидкість 193 км/год.
Виконання i5 M60 xDrive оснащено двомоторною установкою, що забезпечує 590 л. потужності та 743 Нм або 819 Нм крутного моменту з активованими функціями M Sport Boost або M Launch Control. i5 M60 xDrive розганяється до 97 км/год за 3,7 секунди та розвиває максимальну швидкість 230 км/год при оснащенні шинами Performance.
Обидва варіанти живляться від високовольтної батареї корисною ємністю 84,3 кіловат-години, що складається з 4 модулів по 72 акумуляторних елементи кожен і 3 модулів по 12 осередків кожен. Акумулятор забезпечує запас ходу 475 км для i5 eDrive40 на стандартних 19-дюймових колесах або 412 км для i5 M60 xDrive.
BMW заявляє, що третій варіант силової установки з повним приводом з’явиться у 2024 році. Згідно з офіційною інформацією, що просочилася на Bimmerpost, модель матиме маркування i5 xDrive40 і надійде у виробництво у березні 2024 року.
До речі, нові власники BMW i5 отримають два роки безкоштовних 30-хвилинних сеансів зарядки в місцях швидкої зарядки постійного струму Electrify America. Крім того, i5 стає першим електромобілем BMW, який використовує функцію Plug & Charge.
Крім того, i5 M60 xDrive оснащений стандартною системою Adaptive M Suspension Professional, яка включає амортизатори з електронним управлінням, рульове управління задніми колесами і знижує дорожній просвіт на 7,6 мм.
BMW i5 вироблятиметься на заводі в Дінгольфінгу, найбільшому європейському заводі BMW, де також виробляються електродвигуни та високовольтні батареї. Ціни в США починаються від 67795 доларів США за i5 eDrive40 і 85095 доларів США за i5 M60 xDrive.
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
В Україні з'явився новий автомобільний бренд — INEOS, про що повідомили на офіційному сайті українського…
З наближенням зими важливо перевірити стан вашого автомобіля, особливо акумуляторну батарею. Що ще відомо Перед…
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Leave a Comment