Абсолютно новий Toyota Tacoma Trailhunter , який дебютував у вигляді концепт-кара минулого року, позиціонується як “спеціально побудована максимально позашляхова модель, доступна прямо у дилера”. Як повідомляє видання csn-tv.ru , пікап розроблений спільно з ARB і буде запропонований виключно в конфігурації Double Cab (Crew Cab) з вантажною платформою 152 або 183 см.
Новий Trailhunter виглядає приголомшливо завдяки потужній передній частині кузова з масивним бампером, захисною пластиною, радіаторними гратами з вбудованою світлодіодною смугою і бронзовим написом «TOYOTA». Пікап отримав шноркель, вузькі світлодіодні ПТФ, масивні розширювачі колісних арок, металеві підніжки, спеціальні секції MOLLE для вантажного відсіку, а також нові 18-дюймові бронзові легкосплавні диски, взуті в 33-дюймові шини Goody.
Задня частина кузова відрізняється сталевим бампером ARB, спеціальним вихлопом, масою габаритних вогнів навколо вантажної платформи, а також червоними гаками буксирувальними і сталевими пластинами гарячого штампування. У кузові є повітряний компресор, що дозволяє власникам знижувати тиск у шинах на бездоріжжі та легко накачувати назад. Доступно безліч опціонального обладнання.
Всередині Toyota Tacoma Trailhunter оснащений шкіряними сидіннями або сидіннями SofTex з контрастним рядком та окантовкою, а також обігрівом та вентиляцією у першому ряду. Тут також є кермо в обробці з перфорованої шкіри, обробка під граніт і аудіосистема JBL зі знімним динаміком, 12,3-дюймова цифрова панель приладів, 14-дюймовий екран мультимедіа та проекційний дисплей.
Новий пікап отримав спеціально розроблену підвіску Old Man Emu , налаштовану на забезпечення оптимального рівня вантажопідйомності та керованості на бездоріжжі. Trailhunter оснащений кованими алюмінієвими верхніми важелями бронзового кольору, системою відключення переднього стабілізатора та «чутливими до положення 2,5-дюймовими кованими однотрубними амортизаторами із задніми зовнішніми виносними резервуарами». Всі ці нововведення підняли пікап на 51 мм спереду та на 38 мм ззаду.
Toyota також представила ще більш хардкорну Tacoma: TRD Pro повернувся і став агресивнішим, ніж будь-коли. За словами компанії TRD Pro, це «швидкий бігун по пустелі». Незважаючи на різні завдання, зовні пікапи дуже схожі, але TRD відрізняється двоколірним забарвленням, потужною вихлопною системою та унікальним капотом з масивним повітрозабірником.
Відмінності поширюються і на підвіску, оскільки TRD Pro має червоні алюмінієві верхні важелі, які «оптимізують геометрію передньої частини і зменшують безпружинну масу», 2,5-дюймові ручні модальні амортизатори Fox Quick Switch 3 з внутрішнім байпасом FOX Internal Floating Piston та систему відключення переднього стабілізатора поперечної стійкості.
Інтер’єр перегукується з Trailhunter . Тим не менш, TRD Pro отримав сидіння IsoDynamic Performance з амортизаторами, які амортизують рухи тіла, обіцяють «плавну та впевнену їзду» та призначені для того, щоб поглинати поштовхи та «стабілізувати поле зору водія, щоб покращити фокусування, комфорт та знизити стомлюваність під час рухи по пересіченій місцевості».
І Trailhunter, і TRD Pro оснащені абсолютно новою трансмісією i-Force Max , яка складається з 2,4-літрового чотирициліндрового турбомотора, нікель-металогідридної батареї на 1,87 кВт-год і електродвигуна, вбудованого в 8-ступінчасту автоматичну коробку передач. Обидва пікапа видають 326 к.с. потужності та 630 Нм крутного моменту. Передбачається, що повнопривідна система буде стандартною та обидві модифікації будуть оснащені заднім диференціалом з електронним блокуванням.