Взявши за основу дослідження таких компаній, як Car Complaints, Consumer Reports і NHTSA журналісти склали ТОП-10 дорогих європейських кросоверів, які прославилися своїми ненадійними силовими агрегатами.
Антирейтинг виглядає так:
- Mercedes-Benz GLA (2015) – автомобіль оснащували 2,0-літровими турбомоторами потужністю 208 к.с. І через них, до речі, модель відкликали цілих чотири рази;
- Audi Q7 (2017 року) – у цьому кросовері 2,0-літровий рядний 4-циліндровий турбомотор, а також V6 об’ємом 3,0 літра отримали від аналітиків “Consumer Reports” жахливу оцінку в 1 бал із 5 можливих;
- Mercedes-Benz GL450 (2007) – агрегати сімейства M273 є тими двигунами, від якого варто триматися подалі. Проблеми з ланцюгом ГРМ, електрикою та витіканням олії – лише вершина айсберга;
- Mercedes-Benz ML350 (2006) – силовий агрегат цього кросовера мав безліч проблем, особняком серед яких були несправності розподільного валу, поломки по електричній частині і нестабільна робота;
- BMW X6 (2011 року) – цей кросовер вважається одним із тих BMW, обслуговування яких виходить дорожче, ніж їх покупка. Модель відкликали 13 разів. І кілька сервісних кампаній стосувалися проблем саме з мотором, включаючи перегрів та величезну витрату олії;
- Audi Q5 (2014 року) – 2,0-літровий мотор TFSI ст. цей кросовер є справжнім головним болем для власників. Причини – велика витрата олії, проблеми з ланцюгом ГРМ і насосом рідини, що охолоджує;
- Land Rover Discovery другого покоління (2002) – турбодизель TD5 показав себе з поганого боку. Проблеми з прокладкою ГБЦ, перегрів та витік рідини, що охолоджує, тільки частина несправностей, з якими постійно стикалися власники позашляховика;
- BMW X5 (2008 року) – багато моторів BMW є дуже надійними, але агрегат серії N62 явно не входить до їх числа. Двигун сильно критикували за часті проблеми, включаючи витік олії;
- Porsche Cayenne (2004) – деякі мотори в кросоверах першого покоління здатні працювати вічно, але є і ті, які сильно зіпсували репутацію моделі. Cayenne продавався з 4,5-літровим бензиновим турбомотором V8, який прославився проблемами із пластиковими трубками охолодження. У результаті машина страждала від витоків рідини, що охолоджує, і наступним виходом силового агрегату з ладу;
- BMW X3 (2013) – головні претензії до цього кросоверу з точки зору надійності стосувалися його мотора серії N20. Проблеми з ланцюгом ГРМ змусили BMW провести кілька відгукних кампаній.
Leave a Comment