ЛуАЗ-2403 був розроблений на базі автомобіля ЛуАЗ-969М і призначався для буксирування легких літаків і багажних візків.
ЛуАЗ-2403 повнопривідний, має напівнесучий кузов. Задній міст відключається. Кабіна двомісна з м’яким верхом.
Силова установка складається з чотиритактного карбюраторного чотирициліндрового двигуна повітряного охолодження МеМЗ-969А. Зчеплення однодискове сухе. Коробка передач чотириступінчаста з синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу, має додаткову знижувальну передачу. Головна передача подвійна: конічна зі спіральними зубами і колісні редуктори з циліндричними шестернями зовнішнього зачеплення. Двигун, коробка передач і передній ведучий міст виконані в одному агрегаті. Підвіска всіх коліс незалежна торсіонна на подовжніх важелях. Амортизатори гідравлічні телескопічні. Робочі гальма барабанні на всі колеса з роздільним гідравлічним приводом.
У 1987-1988 роках було виготовлено 164 автомобіля ЛуАЗ-2403.
Оновлений Geely Atlas сфотографували без камуфляжу. Кросовер Atlas, відомий у Китаї як Boyue L, змінив…
У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…
Уряд Франції виявив підтримку українській поліції, передавши силовому відомству 13 нових автомобілів марки Mazda. Цей…
Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…
За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…
Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…
Leave a Comment