ЛуАЗ-2403 був розроблений на базі автомобіля ЛуАЗ-969М і призначався для буксирування легких літаків і багажних візків.
ЛуАЗ-2403 повнопривідний, має напівнесучий кузов. Задній міст відключається. Кабіна двомісна з м’яким верхом.
Силова установка складається з чотиритактного карбюраторного чотирициліндрового двигуна повітряного охолодження МеМЗ-969А. Зчеплення однодискове сухе. Коробка передач чотириступінчаста з синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу, має додаткову знижувальну передачу. Головна передача подвійна: конічна зі спіральними зубами і колісні редуктори з циліндричними шестернями зовнішнього зачеплення. Двигун, коробка передач і передній ведучий міст виконані в одному агрегаті. Підвіска всіх коліс незалежна торсіонна на подовжніх важелях. Амортизатори гідравлічні телескопічні. Робочі гальма барабанні на всі колеса з роздільним гідравлічним приводом.
У 1987-1988 роках було виготовлено 164 автомобіля ЛуАЗ-2403.
Поліція пояснила, кому потрібно оновлювати водійські документи, скільки це коштує та які переваги й недоліки…
Для водіїв, які щодня стоять у міських заторах і часто працюють із зупинками, важливо розуміти,…
Не всі автомобілі зобов'язані мати бризковики чи грязезахисні фартухи, тому штрафи за їхню відсутність часто…
Зупинка авто - це не примха поліцейського, а дія, яку закон дозволяє лише в конкретних…
Porsche представила свій новий флагман серед кросоверів - Cayenne Electric, який став найпотужнішим серійним автомобілем…
Електромобілі вже звична картина на дорогах, але багато власників поводяться з ними як із телефонами…
Leave a Comment