ЛуАЗ-2403 був розроблений на базі автомобіля ЛуАЗ-969М і призначався для буксирування легких літаків і багажних візків.
ЛуАЗ-2403 повнопривідний, має напівнесучий кузов. Задній міст відключається. Кабіна двомісна з м’яким верхом.
Силова установка складається з чотиритактного карбюраторного чотирициліндрового двигуна повітряного охолодження МеМЗ-969А. Зчеплення однодискове сухе. Коробка передач чотириступінчаста з синхронізаторами на всіх передачах переднього ходу, має додаткову знижувальну передачу. Головна передача подвійна: конічна зі спіральними зубами і колісні редуктори з циліндричними шестернями зовнішнього зачеплення. Двигун, коробка передач і передній ведучий міст виконані в одному агрегаті. Підвіска всіх коліс незалежна торсіонна на подовжніх важелях. Амортизатори гідравлічні телескопічні. Робочі гальма барабанні на всі колеса з роздільним гідравлічним приводом.
У 1987-1988 роках було виготовлено 164 автомобіля ЛуАЗ-2403.
З 24 березня на українських дорогах почнуть працювати ще 40 нових комплексів автоматичної фіксації порушень…
Багато українців не знають, що пенсіонери та окремі категорії громадян мають право на безкоштовне паркування…
Компактний кросовер Mitsubishi X-Force, який раніше був доступний лише з бензиновим двигуном, тепер отримав гібридну…
Chevrolet поділилася рідкісними закулісними матеріалами з розробки гоночного електрокара Blazer EV.R – концепту, створеного спеціально…
Як і більшість інших великих автовиробників, Audi останніми роками активно розширює лінійку електричних моделей. Одним…
Toyota, Honda і Subaru, а також інші японські бренди мають репутацію компаній, які роблять якісні…
Leave a Comment