Categories: Авто

5 достойних позашляховиків, які мало відомі європейцям

Share

В останні роки сегмент позашляховиків зростає дуже швидкими темпами практично в усіх країнах світу. Такі моделі зараз є в лінійці практично кожного автовиробника. Більшість європейців навіть не чули про ті моделі, які Ford, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Suzuki, GM і Kia-Hyundai продають за межами Європи. Але ж серед них є дуже цікаві моделі.

Крім того, в країнах, що розвиваються, досі можна зустріти моделі, які стали вже класичними й офіційно вже зняті з серійного виробництва, крім того, їх немає в продажу в Європі або в США. Так, наприклад, в країнах Близького Сходу досі продається Nissan Patrol, якого, наприклад, в Німеччині немає з 2009 року.

Ford Everest

У Південній Америці і в Китаї можна купити семимісний Ford Everest. У лінійку його двигунів входить 2,2 л дизель потужністю 150 к.с., і 3,2 л агрегат потужністю 200 к.с.

Ford Endeavour

В Індії, Австралії і в Таїланді продається Ford Endeavour, який побудований на базі американського Everest. У 2015 році з’явився Endeavour третього покоління, створений на базі Ford Ranger (T6).

Fords Explorer

У США великою популярністю користується позашляховик Fords Explorer. Зараз американцям пропонують п’яте покоління цієї моделі (з 2015 року). Він став значно красивішим і ліпшим, ніж модель попереднього покоління. До того ж, з його лінійки двигунів зникли мотори V8, що споживають занадто багато пального. Потужність турбодвигуна V6 становить 365 к.с. З таким мотором позашляховик витрачає 20 л пального на 100 км шляху.

Ford Expedition

Повнорозмірний позашляховик Ford Expedition виглядає вражаюче. Він сам по собі великий, але у нього до того ж є ще й подовжена версія (її довжина – близько 5,7 метрів). Під капотом розмістився двигун потужністю 400 к.с. і 650 Нм крутного моменту.

Lincoln Navigator

Lincoln Navigator побудований на тій же платформі, що і Expedition. Він оснащується 3,5 л двигуном Ecoboost V6 потужністю 415 к.с., який працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Витрата пального – 11,4 л на 100 км шляху. Максимальна швидкість – 197 км/год

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Небезпечні автотовари: які аксесуари краще не тримати в машині

Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…

18.01.2025

Як швидко відігріти замерзлий бачок: корисні поради для водіїв взимку

При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…

18.01.2025

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025