Categories: Авто

5 достойних позашляховиків, які мало відомі європейцям

Share

В останні роки сегмент позашляховиків зростає дуже швидкими темпами практично в усіх країнах світу. Такі моделі зараз є в лінійці практично кожного автовиробника. Більшість європейців навіть не чули про ті моделі, які Ford, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Suzuki, GM і Kia-Hyundai продають за межами Європи. Але ж серед них є дуже цікаві моделі.

Крім того, в країнах, що розвиваються, досі можна зустріти моделі, які стали вже класичними й офіційно вже зняті з серійного виробництва, крім того, їх немає в продажу в Європі або в США. Так, наприклад, в країнах Близького Сходу досі продається Nissan Patrol, якого, наприклад, в Німеччині немає з 2009 року.

Ford Everest

У Південній Америці і в Китаї можна купити семимісний Ford Everest. У лінійку його двигунів входить 2,2 л дизель потужністю 150 к.с., і 3,2 л агрегат потужністю 200 к.с.

Ford Endeavour

В Індії, Австралії і в Таїланді продається Ford Endeavour, який побудований на базі американського Everest. У 2015 році з’явився Endeavour третього покоління, створений на базі Ford Ranger (T6).

Fords Explorer

У США великою популярністю користується позашляховик Fords Explorer. Зараз американцям пропонують п’яте покоління цієї моделі (з 2015 року). Він став значно красивішим і ліпшим, ніж модель попереднього покоління. До того ж, з його лінійки двигунів зникли мотори V8, що споживають занадто багато пального. Потужність турбодвигуна V6 становить 365 к.с. З таким мотором позашляховик витрачає 20 л пального на 100 км шляху.

Ford Expedition

Повнорозмірний позашляховик Ford Expedition виглядає вражаюче. Він сам по собі великий, але у нього до того ж є ще й подовжена версія (її довжина – близько 5,7 метрів). Під капотом розмістився двигун потужністю 400 к.с. і 650 Нм крутного моменту.

Lincoln Navigator

Lincoln Navigator побудований на тій же платформі, що і Expedition. Він оснащується 3,5 л двигуном Ecoboost V6 потужністю 415 к.с., який працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Витрата пального – 11,4 л на 100 км шляху. Максимальна швидкість – 197 км/год

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Mercedes-AMG з’явиться свій BMW XM, який обіцяє вразити

Mercedes-AMG анонсував розробку повністю електричного SUV, що обіцяє стати справжнім спорткаром на колесах. Очікується, що…

07.11.2024

Nissan звільнить тисячі співробітників та скоротить виробництво

Nissan у кризі: настають масові звільнення. Ще один автогігант втрачає позиції через тиск з боку…

07.11.2024

10 корисних опцій в авто, про які замовчують виробники

Більшість власників переконані, що при покупці транспортного засобу дізнатися про всі його функції можна в…

07.11.2024

Nissan представив електрофургон Interstar — новий суперник для Mercedes Sprinter

Великий електричний фургон Nissan Interstar-e доступний на європейському ринку з базовим цінником 44 000 євро.…

07.11.2024

Водіям пояснили, чому для доливання в ДВЗ можна використовувати будь-яку оливу

Зараз продається велика кількість моторних масел, які різняться за складом та технічними характеристиками. Багато автовласників…

07.11.2024

Нове Volvo EX30 офіційно з’явився в продажу (ФОТО)

Volvo представила модель EX30 влітку 2023 року і спочатку її планували випустити в Америці цього…

07.11.2024