Categories: Авто

5 достойних позашляховиків, які мало відомі європейцям

В останні роки сегмент позашляховиків зростає дуже швидкими темпами практично в усіх країнах світу. Такі моделі зараз є в лінійці практично кожного автовиробника. Більшість європейців навіть не чули про ті моделі, які Ford, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Suzuki, GM і Kia-Hyundai продають за межами Європи. Але ж серед них є дуже цікаві моделі.

Крім того, в країнах, що розвиваються, досі можна зустріти моделі, які стали вже класичними й офіційно вже зняті з серійного виробництва, крім того, їх немає в продажу в Європі або в США. Так, наприклад, в країнах Близького Сходу досі продається Nissan Patrol, якого, наприклад, в Німеччині немає з 2009 року.

Ford Everest

У Південній Америці і в Китаї можна купити семимісний Ford Everest. У лінійку його двигунів входить 2,2 л дизель потужністю 150 к.с., і 3,2 л агрегат потужністю 200 к.с.

Ford Endeavour

В Індії, Австралії і в Таїланді продається Ford Endeavour, який побудований на базі американського Everest. У 2015 році з’явився Endeavour третього покоління, створений на базі Ford Ranger (T6).

Fords Explorer

У США великою популярністю користується позашляховик Fords Explorer. Зараз американцям пропонують п’яте покоління цієї моделі (з 2015 року). Він став значно красивішим і ліпшим, ніж модель попереднього покоління. До того ж, з його лінійки двигунів зникли мотори V8, що споживають занадто багато пального. Потужність турбодвигуна V6 становить 365 к.с. З таким мотором позашляховик витрачає 20 л пального на 100 км шляху.

Ford Expedition

Повнорозмірний позашляховик Ford Expedition виглядає вражаюче. Він сам по собі великий, але у нього до того ж є ще й подовжена версія (її довжина – близько 5,7 метрів). Під капотом розмістився двигун потужністю 400 к.с. і 650 Нм крутного моменту.

Lincoln Navigator

Lincoln Navigator побудований на тій же платформі, що і Expedition. Він оснащується 3,5 л двигуном Ecoboost V6 потужністю 415 к.с., який працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Витрата пального – 11,4 л на 100 км шляху. Максимальна швидкість – 197 км/год

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому своєчасна заміна масла рятує двигун від серйозних проблем

Моторне масло в автомобілі виконує кілька ключових функцій, і якщо хоча б одна з них…

07.10.2025

Що варто знати про Kia Sorento: переваги та поширені проблеми

Kia Sorento залишається одним із найпопулярніших сімейних SUV у лінійці Kia, особливо у Південній Кореї,…

07.10.2025

Mercedes припиняє випуск свого бюджетного електрокара EQB

Mercedes-Benz оголосив про припинення продажів свого електрокросовера EQB у США та Канаді після 2025 року…

07.10.2025

Volvo готує третє покоління XC90 з гібридною батареєю 40 кВт·год

Volvo усвідомлює, що їхні преміальні позашляховики поки не можуть перевершити конкурентів, які вже випустили нові…

07.10.2025

Новий електричний Porsche Cayenne зняли під час останніх випробувань

Porsche готує до дебюту новий Cayenne Electric, який стане третьою повністю електричною моделлю бренду після…

07.10.2025

Volvo EX60 може стати електромобілем за ціною бензинового авто

Volvo готується до запуску електричного кросовера EX60, який стане важливим кроком у розвитку доступної електромобільності.…

07.10.2025