Categories: Авто

5 достойних позашляховиків, які мало відомі європейцям

Share

В останні роки сегмент позашляховиків зростає дуже швидкими темпами практично в усіх країнах світу. Такі моделі зараз є в лінійці практично кожного автовиробника. Більшість європейців навіть не чули про ті моделі, які Ford, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Suzuki, GM і Kia-Hyundai продають за межами Європи. Але ж серед них є дуже цікаві моделі.

Крім того, в країнах, що розвиваються, досі можна зустріти моделі, які стали вже класичними й офіційно вже зняті з серійного виробництва, крім того, їх немає в продажу в Європі або в США. Так, наприклад, в країнах Близького Сходу досі продається Nissan Patrol, якого, наприклад, в Німеччині немає з 2009 року.

Ford Everest

У Південній Америці і в Китаї можна купити семимісний Ford Everest. У лінійку його двигунів входить 2,2 л дизель потужністю 150 к.с., і 3,2 л агрегат потужністю 200 к.с.

Ford Endeavour

В Індії, Австралії і в Таїланді продається Ford Endeavour, який побудований на базі американського Everest. У 2015 році з’явився Endeavour третього покоління, створений на базі Ford Ranger (T6).

Fords Explorer

У США великою популярністю користується позашляховик Fords Explorer. Зараз американцям пропонують п’яте покоління цієї моделі (з 2015 року). Він став значно красивішим і ліпшим, ніж модель попереднього покоління. До того ж, з його лінійки двигунів зникли мотори V8, що споживають занадто багато пального. Потужність турбодвигуна V6 становить 365 к.с. З таким мотором позашляховик витрачає 20 л пального на 100 км шляху.

Ford Expedition

Повнорозмірний позашляховик Ford Expedition виглядає вражаюче. Він сам по собі великий, але у нього до того ж є ще й подовжена версія (її довжина – близько 5,7 метрів). Під капотом розмістився двигун потужністю 400 к.с. і 650 Нм крутного моменту.

Lincoln Navigator

Lincoln Navigator побудований на тій же платформі, що і Expedition. Він оснащується 3,5 л двигуном Ecoboost V6 потужністю 415 к.с., який працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Витрата пального – 11,4 л на 100 км шляху. Максимальна швидкість – 197 км/год

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні хочуть конфісковувати автомобілі у п’яних водіїв на користь ЗСУ

Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…

04.05.2024

В Європі впроваджують новий дорожній знак

Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…

04.05.2024

Найдоступніший електромобіль Tesla показали у мережі

Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…

04.05.2024

У Кабміні готують нові правила для водіїв – заборонять продавати авто

Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…

04.05.2024

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…

04.05.2024

Red Bull розсекретив дату дебюту власного гіперкара RB17

У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…

04.05.2024