Categories: Авто

5 достойних позашляховиків, які мало відомі європейцям

В останні роки сегмент позашляховиків зростає дуже швидкими темпами практично в усіх країнах світу. Такі моделі зараз є в лінійці практично кожного автовиробника. Більшість європейців навіть не чули про ті моделі, які Ford, Toyota, Nissan, Mitsubishi, Suzuki, GM і Kia-Hyundai продають за межами Європи. Але ж серед них є дуже цікаві моделі.

Крім того, в країнах, що розвиваються, досі можна зустріти моделі, які стали вже класичними й офіційно вже зняті з серійного виробництва, крім того, їх немає в продажу в Європі або в США. Так, наприклад, в країнах Близького Сходу досі продається Nissan Patrol, якого, наприклад, в Німеччині немає з 2009 року.

Ford Everest

У Південній Америці і в Китаї можна купити семимісний Ford Everest. У лінійку його двигунів входить 2,2 л дизель потужністю 150 к.с., і 3,2 л агрегат потужністю 200 к.с.

Ford Endeavour

В Індії, Австралії і в Таїланді продається Ford Endeavour, який побудований на базі американського Everest. У 2015 році з’явився Endeavour третього покоління, створений на базі Ford Ranger (T6).

Fords Explorer

У США великою популярністю користується позашляховик Fords Explorer. Зараз американцям пропонують п’яте покоління цієї моделі (з 2015 року). Він став значно красивішим і ліпшим, ніж модель попереднього покоління. До того ж, з його лінійки двигунів зникли мотори V8, що споживають занадто багато пального. Потужність турбодвигуна V6 становить 365 к.с. З таким мотором позашляховик витрачає 20 л пального на 100 км шляху.

Ford Expedition

Повнорозмірний позашляховик Ford Expedition виглядає вражаюче. Він сам по собі великий, але у нього до того ж є ще й подовжена версія (її довжина – близько 5,7 метрів). Під капотом розмістився двигун потужністю 400 к.с. і 650 Нм крутного моменту.

Lincoln Navigator

Lincoln Navigator побудований на тій же платформі, що і Expedition. Він оснащується 3,5 л двигуном Ecoboost V6 потужністю 415 к.с., який працює в парі з 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач. Витрата пального – 11,4 л на 100 км шляху. Максимальна швидкість – 197 км/год

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Що питати продавця вживаного авто, щоб не витратити зайві кошті

Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…

31.08.2025

Топ-5 доступних і довговічних авто на вторинному ринку

В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…

31.08.2025

9 популярних автомобільних міфів, які руйнують ваш автомобіль

Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…

31.08.2025

Названо небезпечні звуки під капотом, які не варто ігнорувати

Спочатку з-під капота чути легкий посвист, потім додається постукування, а згодом з'являється відчуття, ніби там…

31.08.2025

Як за допомогою магніту захистити двигун і продовжити ресурс машини

Обслуговування автомобіля зазвичай здається доволі простим процесом, адже виробники надають чіткий регламент, виконання якого має…

31.08.2025

Чому небезпечні як високі, так і низькі оберти двигуна

Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…

30.08.2025