Categories: Авто

6 порад, як захистити свій автомобіль в спеку

Share

Влітку на дорогах стає значно більше машин, адже починається період відпусток, тому багато хто збирається в далеку та не дуже дорогу на відпочинок. Однак, спека – підступна пора, тому потрібно бути напоготові.

ЗНИЗИТИ ТЕМПЕРАТУРУ В САЛОНІ

Літня спека є небезпечним факторомм як для водія і пасажирів, так і для автомобіля. На сонці салон авто швидко нагрівається до температури, яка може спричинити тепловий удар. В спеку стає поширеним явищем зниження реакції та підвищена втома водіїв.

Існує кілька способів знмзити температуру в салоні. По-перше, слід пам’ятати, що брудний кузов, Незалежно від кольору автомобіля, нагрівається швидше, ніж чистий. А чисте скло пропускає значно менше тепла – воно відбивається від поверхні. Тому потрібно підтримувати чистоту кузова і частіше заїжджати на мийку.

Простим і недорогим засобом знизити температуру в салоні на кілька градусів під час паркування є сонцезахисні шторки. Коли залишаєте автомобіль в літню спеку навіть на 15 хвилин, не полінуйтесь їх встановити.

ОСОБЛИВОСТІ ЛІТНЬОГО ВОДІННЯ

Літо вміє підносити свої небезпечні сюрпризи на дорогах. Саме в цей період на багатьох ділянках доріг проводиться ремонт, як капітальний, з заміною всього дорожнього полотна, так і “ямковий” – просто латками на ямах. Тому, потрібно бути обережним, адже свіжий асфальт в спеку покривається тонкою маслянистою плівкою і стає слизьким.

Якщо в дорозі вас застав дощ, варто знизити швидкість, навіть якщо видимість залишається достатньою. Алде вже перші краплі дощу, змішуючись з дорожнім пилом, утворють слизьку поверхню.

По можливості варто планувати дорогу на ранок або вечір – це краще встати, ніж їхати в самий пік спеки.

ПРОВІТРЮВАННЯ

Перед тим, як включити кондиціонер, спочатку просто провітріть салон, розпечений на стоянці під сонцем – так ви уникните різких перепадів температур, які з часом можуть викликати мікротріщини ущільнювачів скла. Ні в якому разі не направляйте холодне повітря на гаряче скло – може тріснути. Температуру в салоні потрібно підтримувати в районі 25 градусів. Тоді не буде значної різниці з температурою за межами машини, і ризик застудитися помітно знизиться.

УНИКАТИ ПЕРЕГРІВУ ДВИГУНА

Дехто вважає перегрів двигуна влітку нормальним явищем, однак це не правильно. Якщо система охолодження автомобіля повністю справна, вона справляється з будь-спекою. А перегрів найчастіше свідчить про недостатній рівень охолоджувальної рідини або про її низьку якість. Тому в першу чергу потрібно заглянути в розширювальний бачок, при необхідності долити рідину, а якщо її якість викликає сумніви – наприклад, вона мутно-рожевого кольору – замінити. Влітку особливо актуально возити з собою невеликий запас тосолу, частіше перевіряючи його рівень.

Причиною перегріву також може бути забита пухом або просто брудна поверхня радіатора. Якщо ж у вас радіатор чистий, а тосол в нормі, але при цьому мотор перегрівається, – не тягніть з поїздкою на сервіс. Тривалий перегрів викличе деформацію деталей двигуна, що приведе до дуже недешевого ремонту.

ЧАСТІШЕ ЇЗДИТИ НА ЗАПРАВКУ

Якщо бензонасос у вашому авто знаходиться в бензобаку, він охолоджується разом з бензином, і при низькому рівні палива в баку нехай і нечасто, але може перегрітись і вийти з ладу. Краще не допускати, щоб палива в баку було менше 1/4, а краще 1/3 від його обсягу. Якщо ж ви їздите на газі, а бензину в баку тримаєте рівно стільки, щоб вистачило для запусків двигуна, пам’ятайте, що зайві літрів 10 в баку нікуди не дінуться, але можуть допомогти уникнути можливих неприємностей.

НЕ ЗАБУВАЙТЕ ПРО ВОДУ

Ця банальна порада не перестає бути актуальною: в спеку, особливо коли вас чекає тривалий рух по заторах, потрібно возити з собою питну воду. Поширена помилка – вживання водіями солодких газованих напоїв і кави. Такого в спеку краще уникати: вони не поповнюють, а виснажують запаси вологи в організмі.

http://znaj.ua/

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Українцям розповіли, чим загрожує перевищення рівня оливи у двигуні

Підвищений рівень масла в двигуні машини, незалежно від типу агрегату - бензинового або дизельного, може…

12.11.2024

Названо модель Toyota, яку не варто купувати на вторинному ринку

Toyota традиційно сприймається як надійний, невибагливий та ремонтопридатний бренд, автомобілі якого цінуються на вторинному ринку…

12.11.2024

11 найнадійніших седанів, серед яких особливо виділяється Toyota

Ми вже писали про автомобілі , які мають багато шансів проїхати 400 тис. км і не розвалитися.…

12.11.2024

Чому водіям слід вмикати кондиціонер взимку

Взимку часто хочеться заощадити трохи пального, тож багато хто вимикає кондиціонер, вважаючи, що це справді…

12.11.2024

Volkswagen збиратиме автомобілі на новій платформі

Volkswagen планує випускати нові електричні автомобілі у Китаї на платформі CEA (China Electrical Architecture), розробленої…

12.11.2024

Уперше показано унікальну фару нової моделі Mercedes-Benz

Нечасто зустрінеш ситуацію, коли генеральний директор компанії репрезентує ще засекречену модель. Однак перша людина у…

12.11.2024