Brabus є одним із тюнерів, які впровадили електрифікацію. Останнім прикладом є модифікований Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+ з обвісом із вуглецевого волокна, колесами більшого розміру, заниженою підвіскою та салоном з новою оббивкою. Хоча він не має більшої потужності, ніж стандартний електромобіль марки AMG, версія Brabus EQS пропонує більший запас ходу та чіткіше управління.
Минулого року компанія представила комплексний тюнінг-комплект для електричного флагмана EQS, але представлений на фото електромобіль з аналогічними характеристиками заснований на потужнішому варіанті AMG. Седан обтічної форми відрізняється затемненими хромованими елементами та кількома додатковими компонентами з вуглецевого волокна по всьому кузову, які доступні у глянсовому або матовому виконанні.
У боді-кит увійшли новий спліттер, оздоблення повітрозабірника, бічні спідниці, дефлектори повітря перед задніми колесами, новий дифузор та яскраво виражений спойлер ззаду. Ще одна особливість – 22-дюймові ковані диски Brabus Monoblock M “Platinum Edition” з десятиспіцевим дизайном, взуті в шини Pirelli P Zero. Колеса більшого розміру у поєднанні з підвіскою Brabus SportXtra наближають автомобіль до землі на 15-20 мм та мають нове налаштування, яке, як кажуть, покращує керованість без шкоди для комфорту.
Brabus стверджує, що всі вищезгадані модифікації роблять EQS аеродинамічнішим на 7,2%, що призводить до збільшення запасу ходу електромобіля на 7% на швидкостях від 100 до 140 км/год. Хоча це помітне покращення, є ймовірність, що більшість клієнтів Brabus будуть більше зацікавлені у спортивному стилі комплекту, а не у підвищенні ефективності.
Розкішний салон EQS був заново оббитий високоякісною стьобаною та перфорованою шкірою темно-сірого кольору. Несподіваним доповненням є веганські барвисті чорно-сірі тканинні акценти, покликані повторити зовнішній вигляд вуглецевого волокна. Крім того, доопрацьований Mercedes-AMG EQS 53 отримав карбонові педалі та накладки на пороги, велюрові килимки та плюшеві подушки для задніх підголівників, оббиті мікрофіброю Dinamica. Емблему Brabus можна знайти у багатьох місцях у салоні. Звичайно, власники EQS можуть запросити у Brabus різні види шкіри будь-якого бажаного кольору та інші нестандартні доповнення до інтер’єру.
Як ми згадували раніше, Brabus не став возитися з електричною силовою установкою моделі. Це означає, що він оснащений стандартними подвійними електродвигунами AMG, що виробляють у сукупності 649 к.с. і 950 Нм крутного моменту, або до 751 л. та 1020 Нм з додатковим пакетом Dynamic Plus. Спринт 0-100 км/год займає лише 3,4 секунди, а максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/год.
Якщо вас цікавить ціна Mercedes-AMG EQS, налаштованого Brabus, представлений на фото екземпляр пропонується за колосальні 251 654 євро. Зверніть увагу, що вартість базового Mercedes-AMG EQS 53 4Matic+ у Німеччині починається від 155 009 євро (170 250 доларів США), а це означає, що переобладнання Brabus – недешевий варіант.
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
Leave a Comment