Повністю електричні моделі Volvo C40 Recharge та XC40 Recharge були оновлені та отримали збільшений запас ходу завдяки двом новим силовим агрегатам. Додавання варіантів із заднім приводом – вперше за 25 років, коли Volvo Car USA пропонує продукт із заднім приводом – збільшує запас ходу, зберігаючи при цьому безпеку та надійну динаміку водіння, типові для автомобілів Volvo.
Ще одним нововведенням Volvo є те, що електродвигун другого покоління з постійними магнітами, що приводить у рух задні осі повністю електричних моделей C40 і XC40, був розроблений власними силами Volvo Cars.
“Ці оновлення – ще один важливий крок у нашій роботі, спрямованій на те, щоб до 2030 року стати виробником повністю електричних автомобілів. Запас ходу і час зарядки є новими ключовими факторами для дедалі більшої кількості наших клієнтів, і ці поліпшення роблять наші повністю електричні моделі ще більш привабливими, ніж вони були раніше”, – сказав Хав’єр Варела, головний операційний директор і заступник генерального директора Volvo Cars.
Завдяки тому, що вага акумулятора і двигунів більш рівномірно розподілена по всьому автомобілю, тяга задніх коліс значно покращується порівняно з традиційним автомобілем з ДВЗ з переднім розташуванням двигуна.
Нові одномоторні моделі C40 Recharge і XC40 Recharge з розширеним запасом ходу оснащені потужним електродвигуном з постійними магнітами потужністю 248 к.с. на задній осі та акумуляторною батареєю ємністю 82 кВт-год. Ця комбінація більш енергоємної батареї та ефективнішого двигуна дає змогу C40 Recharge і XC40 Recharge досягати запасу ходу до 478 і 472 км відповідно в комбінованому циклі випробувань EPA. Потужність зарядки покращилася, оскільки батарея дозволяє заряджати її з максимальною швидкістю 200 кВт постійного струму. Зарядка автомобіля від 10 до 80 відсотків заряду займає приблизно 28 хвилин.
Повнопривідні варіанти Twin Motor також отримують оновлення, збільшуючи запас ходу. Попередня установка з двох електродвигунів потужністю на передній і задній осях була замінена електромотором власної розробки потужністю 255 к.с. на задній осі та новим асинхронним електродвигуном потужністю 147 к.с. на передній осі. Оскільки асинхронному двигуну не потрібне постійне заряджання, Twin Motor економить енергію, підключаючи привід передньої осі тільки за необхідності, що сприяє збільшенню запасу ходу.
Варіанти Twin Motor C40 Recharge і XC40 Recharge зберігають акумуляторну батарею на 78 кВт-год із максимальною швидкістю зарядки 150 кВт постійного струму. Це означає, що XC40 Recharge Twin Motor AWD тепер може проїхати до 409 км, що на 34 км більше, ніж у попередній версії. Запас ходу C40 Recharge Twin Motor збільшився з 364 до 414 км (за EPA).
Оновлення екстер’єру також сприяють підвищенню ефективності. Наприклад, нові 19-дюймові легкосплавні диски для C40 та XC40 Recharge не лише покращують зовнішній вигляд моделей, а й допомагають зменшити лобовий опір завдяки аеродинамічному дизайну. Додаткові зміни в лінійці автомобілів та позашляховиків Volvo включають нові кольори забарвлення кузова та доступні теми оформлення екстер’єру.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment