Восьме покоління корейської чотиридверки Hyundai Sonata вилилося для компанії в суцільне розчарування. З моменту запуску моделі в продаж попит на неї бажав кращого, що змусило підприємство, де випускають цю 4-дверку, двічі зупиняти конвеєр.
При цьому преміальний родич «Сонати» та сусід по конвеєрній лінії Grandeur продавався набагато краще. У «Хенде» визнали, що проблеми можуть бути в не найвдалішому дизайні восьмої генерації Sonata та підготували для неї фейсліфтинг.
Основні зміни пережила передня частина седана, що отримала нову дизайнерську мову марки зі світлодіодною стрічкою вздовж капота та основними фарами, розташованими на рівень нижче.
Корма також приміряла новий зовнішній вигляд із ліхтарями, що проходять через усю ширину багажника, а також просунутим дифузором, агресивність якого залежить від обраної комплектації.
У виконанні N-Line машина зовсім виглядає як повністю нова, оскільки обзавелася безліччю різких ліній і великими повітрозабірниками.
Інтер’єр нової Sonata виявився технологічнішим за рахунок додавання двох дисплеїв діагоналлю 12,3 дюйма кожен, встановлених на панорамній вигнутій панелі. Панель приладів була спрощена, а нові органи управління системою клімат-контролю розташувалися посередині.
Новим став у тому числі і важіль перемикання передач, який тепер встановлений на рульовій колонці, а не трансмісійному тунелі, як було раніше.
Volkswagen активно готує нове покоління кросовера T-Roc, офіційний дебют якого очікується вже цього літа. Тим…
Згідно з інформацією агентства Reuters від 20 березня, у кампанію відкликання будуть залучені 46,1 тисячі…
Через 4 роки на ринку актуальна генерація бестселера Dacia Sandero готується до планового рестайлінгу. Нещодавно…
Пенсіонери в Україні можуть користуватися не лише пільговими тарифами на мобільний зв’язок, а й мати…
Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…
Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…
Leave a Comment