Авто

Експерти розповіли про “вічні” кросовери, мотори яких не ламаються

Share

Авторитетні аналітичні агентства “Consumer Reports” і “Edmunds” склали список кросоверів із безпроблемними силовими агрегатами.

Toyota RAV4 (2009 року): цей SUV називають зразковим кросовером свого часу. Так, 2,5-літровий рядний 4-циліндровий двигун, що видає 179 к.с. (такі “РАВ4” возили в РФ зі США) вважається одним з найбільш вдалих у лінійці цієї моделі, хоча і не найпродуктивнішим. Consumer Reports оцінив надійність такого мотора в 5 балів з 5 можливих, назвавши майже ідеальним.

Honda CR-V (2016 року): вдосконалений 2,4-літровий двигун цього кросовера потужністю 188 к.с. надзвичайно міцний. Американські експерти присудили даному мотору оцінку за безпроблемність ті ж самі 5 зірок з 5, що й у випадку з RAV4.

Nissan Murano (2014 року): аналогічні показники виявилися і у кросовера “Ніссан” з його 3,5-літровим мотором V6, що видає 249 к.с.: 5 балів з 5.

Lexus RX 350 (2009 року): 3,5-літровий агрегат V6 цього “Лексуса”, що розвиває 277 к.с., також занесли до переліку найдовговічніших моторів. Причому з тією ж самою оцінкою, що і 3 інших учасники цього рейтингу, які розташувалися вище (5 балів з 5).

Mazda CX-5 (2015 року): у випадку з цією “Маздою” найбільш безпроблемним виявився її 2,0-літровий атмосферний бензиновий агрегат на 150 к.с. Його відзначили як за динаміку, так і за надійність, віддавши 5 балів із 5 можливих.

Toyota Highlander (2008 року): укомплектований практично тим самим мотором, що і вищезгаданий Lexus RX (3,5-літровим агрегат V6 на 273 к.с.), кросовер Highlander заслужив у цьому рейтингу місце поруч з іншими моделями авто з ідеальною 5-бальною оцінкою.

Subaru Crosstrek/XV (2019 року): найнадійнішим мотором побудованого на базі Impreza універсала американські фахівці назвали 2,0-літровий 4-циліндровий “опозитник” потужністю 150 к.с., який компенсує не найвидатніші динамічні параметри високим рівнем надійності. Загальна оцінка довговічності цього мотора склала 4 бали з 5 можливих.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, якому не потрібен бензин, коштуватиме менше $14 000

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, який збирають у Китаї, буде випущений цього літа. Очікується,…

20.03.2025