Компанія Volkswagen представила перший у лінійці марки електричний седан – ID.7. Новинка базується на платформі MEB, що лежить в основі інших моделей ID, включаючи ID.4 та ID Buzz, а також має наднизький коефіцієнт лобового опору, що ставить її в один ряд з іншими німецькими електрокарами, такими як BMW i4 та Mercedes-Benz EQS.
ID.7 має довжину 4961 мм, ширину – 1862 мм, висоту – 1538 мм та колісну базу – 2966 мм. Седан підтримує швидке заряджання потужністю до 170 кВт, а версія ID.7 Pro S може приймати до 200 кВт. Автомобіль видає 282 кінські сили, а батарея ємністю 86 кВтг дозволяє проїхати приблизно 700 кілометрів.
У оснащення Volkswagen ID.7 увійде адаптивна підвіска і адаптивне кермо, адаптивний круїз-контроль Travel Assist, асистент паркування, матричні фари, інтелектуальний клімат-контроль, електрохромний панорамний дах, сидіння Climatronic з електроприводом, обігрівом. У розпорядженні водія буде мініатюрна цифрова панель приладів, 15-дюймовий сенсорний мультимедіа-дисплей, а також проекційний екран з технологією доповненої реальності. Вишенька на торті – аудіосистема Harman Kardon потужністю 700 Вт.
Примітною особливістю ID.7 стала система допомоги водієві Travel Assist, яка обмінюється даними, що збираються (про дорожнє полотно, бордюри, розмітку та інші важливі складові) з іншими автомобілями бренду, — виходить своєрідний рій. Система здатна брати на себе поздовжнє та поперечне керування авто на шосе при швидкості 90 км/год і вище.
Ціна на новинку поки не уточнюється, але очікується, що вона починатиметься з $70 000. Разом із силовими показниками це робить ID.7 потенційним конкурентом Tesla Model 3.
Leave a Comment