Через кілька невдалих моделей і не завжди коректне поводження варіатори в Росії приживаються важко. Тим часом безступінчата трансмісія в принципі не поступається за надійністю класичному гідромеханічному “автомату” і в деяких моделях не завдасть клопоту. Автоексперт Олександр Виноградов довів це на прикладі Subaru Forester.
Як і у випадку з кросоверами Toyota, моделі Subaru використовують варіатори Lineartronic. Моделям з 2,0-літровими двигунами належать варіатори Lineartronic TR580, але Forester отримав агрегат з величезним запасом витривалості – TR690, розрахований на мотори з робочим об’ємом до 3,6 літрів.
За словами експерта, працює він цілком адекватно і вирізняється еталонною надійністю, але потребує якісного мастила, яке рекомендується міняти кожні 70-75 тисяч кілометрів. Якщо цього не робити, виникнуть проблеми з соленоїдами управління і фрикціонами, а також підшипниками ведучого вала. При цьому на відміну від того ж Toyota RAV4 прохідність у Forester набагато краща.
Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…
Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…
Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…
В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…
Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…
Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…
Leave a Comment