Через кілька невдалих моделей і не завжди коректне поводження варіатори в Росії приживаються важко. Тим часом безступінчата трансмісія в принципі не поступається за надійністю класичному гідромеханічному “автомату” і в деяких моделях не завдасть клопоту. Автоексперт Олександр Виноградов довів це на прикладі Subaru Forester.
Як і у випадку з кросоверами Toyota, моделі Subaru використовують варіатори Lineartronic. Моделям з 2,0-літровими двигунами належать варіатори Lineartronic TR580, але Forester отримав агрегат з величезним запасом витривалості – TR690, розрахований на мотори з робочим об’ємом до 3,6 літрів.
За словами експерта, працює він цілком адекватно і вирізняється еталонною надійністю, але потребує якісного мастила, яке рекомендується міняти кожні 70-75 тисяч кілометрів. Якщо цього не робити, виникнуть проблеми з соленоїдами управління і фрикціонами, а також підшипниками ведучого вала. При цьому на відміну від того ж Toyota RAV4 прохідність у Forester набагато краща.
Nissan представив оновлену версію свого найдоступнішого кросовера Magnite, який зберіг характерний впізнаваний стиль. Зовнішність моделі…
В Україні все частіше трапляються тумани через різкі перепади температур, які вдень доходять до 15-20…
Українським водіям варто заздалегідь подбати про сезонну заміну шин, адже саме від цього залежить безпека…
Бренд Subaru, на відміну від інших японських виробників типу Toyota, далеко не завжди асоціюється з…
У 2022 році електрокар Ioniq 5 2025 став першою моделлю Hyundai, що повернулася на японський…
Audi представила Sportback-версію свого компактного кросовера Q3. Купеподібний Audi Q3 Sportback 2026 модельного року надійде…
Leave a Comment