Через кілька невдалих моделей і не завжди коректне поводження варіатори в Росії приживаються важко. Тим часом безступінчата трансмісія в принципі не поступається за надійністю класичному гідромеханічному “автомату” і в деяких моделях не завдасть клопоту. Автоексперт Олександр Виноградов довів це на прикладі Subaru Forester.
Як і у випадку з кросоверами Toyota, моделі Subaru використовують варіатори Lineartronic. Моделям з 2,0-літровими двигунами належать варіатори Lineartronic TR580, але Forester отримав агрегат з величезним запасом витривалості – TR690, розрахований на мотори з робочим об’ємом до 3,6 літрів.
За словами експерта, працює він цілком адекватно і вирізняється еталонною надійністю, але потребує якісного мастила, яке рекомендується міняти кожні 70-75 тисяч кілометрів. Якщо цього не робити, виникнуть проблеми з соленоїдами управління і фрикціонами, а також підшипниками ведучого вала. При цьому на відміну від того ж Toyota RAV4 прохідність у Forester набагато краща.
Ремені безпеки – це не просто частина автомобіля, це наша безпека на дорозі. Але чомусь…
Renault позбавить кросовери «спільного» двигуна з Mercedes-Benz. Французькі журналісти з'ясували, що 1,3-літровий агрегат лінійки TCe…
Найголовніше — звертатися лише до перевіреного автосервісу, який можна знайти за рекомендаціями друзів, колег, знайомих.…
Щоб зимові шини прослужили якнайдовше, головне — це використовувати їх лише в сезон. Не варто…
Прототип майбутнього Mercedes-Benz CLA встановив світовий рекорд за найдовшим 24-годинним пробігом на електромобілі. Завданням пілота було проїхати…
Баварський автовиробник BMW вже не вперше потрапляє на те, що занижує реальну потужність своїх автомобілів.…
Leave a Comment