Через кілька невдалих моделей і не завжди коректне поводження варіатори в Росії приживаються важко. Тим часом безступінчата трансмісія в принципі не поступається за надійністю класичному гідромеханічному “автомату” і в деяких моделях не завдасть клопоту. Автоексперт Олександр Виноградов довів це на прикладі Subaru Forester.
Як і у випадку з кросоверами Toyota, моделі Subaru використовують варіатори Lineartronic. Моделям з 2,0-літровими двигунами належать варіатори Lineartronic TR580, але Forester отримав агрегат з величезним запасом витривалості – TR690, розрахований на мотори з робочим об’ємом до 3,6 літрів.
За словами експерта, працює він цілком адекватно і вирізняється еталонною надійністю, але потребує якісного мастила, яке рекомендується міняти кожні 70-75 тисяч кілометрів. Якщо цього не робити, виникнуть проблеми з соленоїдами управління і фрикціонами, а також підшипниками ведучого вала. При цьому на відміну від того ж Toyota RAV4 прохідність у Forester набагато краща.
Компактний кросовер Nissan Juke поточного покоління виявився найпроблемнішим автомобілем на ринку Великобританії. Такі результати показало…
Експерти називають кілька моделей серед найнадійніших дизельних автомобілів. Серед них часто фігурують Skoda Superb, BMW…
Підготовка автомобіля до зими потребує комплексного підходу і проводити її варто завчасно, адже це дозволить…
Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…
У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…
Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…
Leave a Comment