Через кілька невдалих моделей і не завжди коректне поводження варіатори в Росії приживаються важко. Тим часом безступінчата трансмісія в принципі не поступається за надійністю класичному гідромеханічному “автомату” і в деяких моделях не завдасть клопоту. Автоексперт Олександр Виноградов довів це на прикладі Subaru Forester.
Як і у випадку з кросоверами Toyota, моделі Subaru використовують варіатори Lineartronic. Моделям з 2,0-літровими двигунами належать варіатори Lineartronic TR580, але Forester отримав агрегат з величезним запасом витривалості – TR690, розрахований на мотори з робочим об’ємом до 3,6 літрів.
За словами експерта, працює він цілком адекватно і вирізняється еталонною надійністю, але потребує якісного мастила, яке рекомендується міняти кожні 70-75 тисяч кілометрів. Якщо цього не робити, виникнуть проблеми з соленоїдами управління і фрикціонами, а також підшипниками ведучого вала. При цьому на відміну від того ж Toyota RAV4 прохідність у Forester набагато краща.
Шахраї завжди шукають нові способи обдурити водіїв. Один із найпоширеніших трюків — інсценування наїзду на…
Спільний комітет Угоди про лібералізацію вантажних перевезень між Україною та Європейським Союзом ухвалив рішення про…
Системи екстреного гальмування не розпізнають пішоходів на дорозі у світловідбиваючому одязі. Незвичайний експеримент провели співробітники…
Експертна незалежна організація ANCAP Safety проаналізувала всі протестовані в 2024 році машини та назвала найбезпечніші…
Зимовий прогрів автомобіля — важливий етап підготовки до поїздки, особливо в холодну пору року. Коли…
Японська компанія Lexus вирішила завершити випуск свого задньопривідного купе Lexus RC і його спортивної версії…
Leave a Comment