Через кілька невдалих моделей і не завжди коректне поводження варіатори в Росії приживаються важко. Тим часом безступінчата трансмісія в принципі не поступається за надійністю класичному гідромеханічному “автомату” і в деяких моделях не завдасть клопоту. Автоексперт Олександр Виноградов довів це на прикладі Subaru Forester.
Як і у випадку з кросоверами Toyota, моделі Subaru використовують варіатори Lineartronic. Моделям з 2,0-літровими двигунами належать варіатори Lineartronic TR580, але Forester отримав агрегат з величезним запасом витривалості – TR690, розрахований на мотори з робочим об’ємом до 3,6 літрів.
За словами експерта, працює він цілком адекватно і вирізняється еталонною надійністю, але потребує якісного мастила, яке рекомендується міняти кожні 70-75 тисяч кілометрів. Якщо цього не робити, виникнуть проблеми з соленоїдами управління і фрикціонами, а також підшипниками ведучого вала. При цьому на відміну від того ж Toyota RAV4 прохідність у Forester набагато краща.
Корейський автовиробник Kia розпочинає рекламну кампанію оновленої версії свого кросовера-бестселера Sportage. Автомобіль, модернізація нинішнього покоління…
Папараці підловили на дорозі майбутній суперкар Lexus – це наступник легендарної моделі LFA. Перспективна модель…
Останніми роками більшість автомобілів оснащується системами віддаленого запуску. Якщо її не передбачено заводом-виробником, автовласники намагаються…
Експерти порталу «Автостат» розповіли про машини, що найбільше продаються в Європі. За звітний період було…
Для підтримки автомобіля в хорошому технічному стані зараз є всі умови, при цьому велику частину…
Якщо водії-новачки на дорогах бояться практично всього, включаючи інших автовласників та співробітників поліції, то для…
Leave a Comment