Volkswagen ID.7 дебютує як новий флагманський електричний автомобіль марки. Цієї осені він прибуде до Європи та Китаю, а до Північної Америки — 2024 року. ID.7 доступний у двох комплектаціях: Pro та Pro S . Обидва мають електродвигун потужністю 282 кінські сили (210 кіловат). Pro поставляється з батареєю з повною номінальною потужністю 82 кіловат-години , яка забезпечує розрахунковий запас ходу 615 кілометрів. Система підтримує заряджання постійним струмом потужністю 170 кВт .
Pro S отримує батарею з повною потужністю 91 кВтг , що забезпечує розрахункову відстань пробігу в 700 км . Зарядна потужність постійного струму становить 200 кВт.
ID.7 має довжину 4961 міліметр та колісну базу 2966 мм. Ці цифри можна порівняти з електричним седаном Mercedes-Benz EQE . Крім зовнішніх дзеркал, VW має ширину 1862 мм. Коефіцієнт аеродинамічного опору кузова становить лише 0,23 , залежно від комплектації, яку вибирає покупець.
Всередині ID.7 стандартно поставляється з проекційним дисплеєм з доповненою реальністю. Ця технологія дозволяє розробникам встановити спрощену комбінацію приладів, яка показує лише необхідну за законом інформацію, таку як швидкість автомобіля та різні попередження.
Система доповненої реальності робить інформацію видимою на різній відстані від водія. Інформація на дисплеї може включати такі речі, як розмітка дорожніх смуг, інформація про відстань і обмеження швидкості. Елементи керування на рульовому колесі дозволяють налаштувати інформацію на HUD відповідно до того, що хоче бачити водій.
15-дюймова інформаційно-розважальна система знаходиться в центрі панелі приладів. Сенсорні повзунки з підсвічуванням дозволяють регулювати температуру в салоні та гучність звуку.
Система Travel Assist включає адаптивний круїз-контроль і допомогу при зміні смуги руху. Технологія здатна визначати обмеження швидкості та автоматично регулювати швидкість автомобіля.
VW рекламує, що ID.7 має передову систему кондиціонування повітря від бренду з часів Phaeton . Вентиляційні отвори оснащені двигунами для переміщення по вертикалі та горизонталі, завдяки чому система може розподіляти повітря на великій площі салону. Він також реагує на голосові команди. Наприклад, водій, кажучи « Здрастуйте, Ідо, у мене холодні руки », в результаті чого автоматика направляє теплий струмінь на пальці людини і включає обігрів керма.
Додатковий панорамний люк має розумну скляну панель. Рідкокристалічний шар, диспергований у полімері, дозволяє перемикатися між непрозорістю та прозорістю або за допомогою кнопки, або за допомогою голосового керування.
VW вироблятиме ID.7 для ринків Європи та Північної Америки на своєму заводі в Емдені в Німеччині. Виробництво розпочнеться у другій половині року. Інформація про ціни недоступна для жодного регіону.
Октанове число — це така штука, яка показує, наскільки бензин стійкий до детонації. Якщо воно…
Економія палива – це для мене завжди в топі, коли шукаю авто. Хочеться ж, щоб…
Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…
У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…
Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…
Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…
Leave a Comment