Чотирьохдверний електричний седан GAC Aion Hyper GT з «дверями-ножицями» та потужністю 340 коней став доступним для попереднього замовлення в Китаї. Його стартова ціна складає 219 900 юанів ( 32 000 доларів США ).
Відразу варто нагадати, що Aion спочатку був сформований в 2018 році як суббренд GAC New Energy . А 2020 року він став самостійним брендом. В даний час це одна з найбільш продаваних марок електромобілів у Китаї. У першому кварталі 2023 року Aion продала 80 308 автомобілів. Його модельний ряд зараз складається з п’яти автомобілів – седанів Aion S і S Plus, а також позашляховиків Aion V, Aion U і Aion LX. І ось перший спортивний автомобіль Aion під назвою Hyper GT надійшов у продаж.
Давайте почнемо з деяких основ про Hyper GT . Це чотиридверний седан із габаритами 4886/1885/1449 мм при колісній базі 2920 мм. Для ясності: він на 92 мм коротший, ніж Tesla Model S. З погляду зовнішнього дизайну Hyper GT виглядає аеродинамічно, з похилими передніми стійками та похилим лінією даху. В результаті цей автомобіль має надзвичайно низький коефіцієнт аеродинамічного опору 0,197 Cd . Це нижче ніж у Model S на 0,208 Cd.
Усередині Aion Hyper GT виглядає красиво та висококласно. Його внутрішній дизайн є чистим і простим, без фізичних кнопок і перемикача передач. Він має 14,6-дюймовий «парячий» сенсорний екран на центральній консолі та РК-екран панелі приладів. Що стосується центрального тунелю, то тут є два майданчики для бездротової зарядки та пара підсклянників. Ще одна особливість Hyper GT – звукова система Dolby Atmos, що складається з 23 динаміків. Варто зазначити, що Hyper GT отримав три датчики LiDAR.
Тим не менш, Hyper GT явно не може конкурувати із Model S . І головна причина цього — його вихідна потужність, яка на диво розчаровує. H yper GT в базі має єдиний електродвигун на задній осі на 245 коней і 355 Нм . Це не пристойне число навіть для домашнього електромобіля. Топова комплектація Hyper GT також задньопривідна з електродвигуном на 340 к.с. та 430 Нм . Час розгону з нуля до сотні становить 4,9 секунди . І знову ж таки, це жалюгідне число, враховуючи, як автовиробник позиціонує Hyper GT.
Говорячи про батарею, є три варіанти. Перший – потрійний (NMC) на 59,9 кВт/год . Що стосується другого, то це батарея LFP на 70,1 кВт/год . І третя батарея – на 80,1 кВт/год . Варто зазначити, що версія акумулятора LFP підтримує технологію заміни акумулятора. GAC Aion планує запустити 1000 станцій заміни батарей у 2025 році. За даними GAC , їх станції заміни можуть виконувати заміну батарей за 90 секунд .
Попередні продажі Aion Hyper GT офіційно стартували в Китаї. Він отримав п’ять комплектацій за ціною від 219 900 до 339 900 юанів ( від 32 000 до 49 500 доларів США ). Покупці, які замовили Hyper GT за 2000 юанів ( $290 ), отримають довічну гарантію. Звучить красиво, але має дві обов’язкові умови: діє лише для першого покупця, і якщо пробіг автомобіля не перевищує 50 000 км на рік. А клієнти, які сплатили 5000 юанів (730 доларів США ), також отримають безкоштовну зарядку ( 1000 кВт/год на рік ).
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment