Р. Дж. Скариндж, генеральний директор Rivian, нещодавно поділився свіжими подробицями про майбутні продукти електричного бренду в подкасті WVFRM технологічного ютубера Маркеса Браунлі. На додаток до R1T та R1S автовиробник представить нові електромобілі, які мають менші форм-фактори та унікальний дизайн.
Ми вже давно знаємо про платформу R2, над якою старанно працює Rivian. Автовиробник планує випустити пікап меншого розміру та позашляховик меншого розміру зі своїм фірмовим стилем приблизно у 2026 році. У цьому інтерв’ю Скариндж підтверджує, що R2 не буде поставлятися з доступною чотиримоторною установкою, як R1S і R1T.
Зокрема, говорячи про зв’язок між флагманськими продуктами R1 і меншими майбутніми моделями, він каже: «Слідом за ними ми маємо менший набір продуктів, які ми творчо називаємо R2, R3, але вони переходять в інші форм-фактори, очевидно, різні розміри ».
Ми також дізнаємося трохи більше про фазу розробки, де знаходиться команда. Скариндж каже, що Rivian «поглиблений у програмний процес» на своїй платформі наступного покоління R2. Він також каже, що команда знаходиться в середині «величезних дебатів» про те, де витратитись і де заощадити щодо R2. Диявол, так би мовити, криється в деталях, і навіть крихітні особливості зважуються у прямому та переносному значенні, щоб визначити, чи варто їх включати.
R3 – це модель, про яку практично немає інформації, і, наскільки ми можемо судити, це може бути перший седан марки або, можливо, хетчбек. Скариндж каже, що дійсно доступний електромобіль «справді важливий», але водночас він хоче, щоб усе, що робить Rivian, було захоплюючим та веселим. Незважаючи на це, ми можемо очікувати, що це буде щось, що продовжить нести ту саму ДНК бренду Rivian.