Позашляховик Ford Everest в УКРАЇНІ невідомий. А ось в країнах азіатсько-тихоокеанського ринку він став грізним суперником Mitsubishi Pajero Sport і Toyota Fortuner. Зараз він знаходиться в середині життєвого циклу покоління, а значить прийшов час оновлення.
Найважливіше приховано від очей: в гамі позашляховика з’явився 2-літровий дизель з подвійним турбонаддувом від соплатформенного Ford Ranger Raptor. Його потужність: 231 к.с. Двигун агрегатирован з 10-ступінчастим “автоматом”. Такий силовий агрегат доступний для топових версій Ford Everest, доступніші і раніше оснащуються 3,2-літровим «атмосферником» потужністю 200 к.с.
Після поновлення Ford Everest отримав нові активні системи безпеки: систему автоматичного екстреного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів і напівавтоматичну систему паркування. Крім того, тепер в базове оснащення всіх версій входить мультимедійна система SYNC 3 з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, а також навігація.
Зовнішні відмінності мінімальні: Ford Everest отримав оновлену радіаторну решітку, комплектація Trend отримала проекційні фари, а топова Titanium – легкосплавні диски нового дизайну.
Першими оновлений Ford Everest отримають австралійці: продажі почнуться в четвертому кварталі цього року.
Зима – це не лише зміна шин і теплий плед у багажнику. Як тільки температура…
У 2026 році Euro NCAP повністю оновить систему оцінки безпеки авто. Тести стануть суворішими, зміняться…
Tesla переживає переломний момент у своїй маркетинговій політиці, і ключову роль у цьому відіграє система…
Mercedes-Benz детально представила стратегію обслуговування та заміни батарей у своїх електромобілях. Компанія заявляє, що високовольтні…
Forbia оголосила про старт поставок нових інтер'єрних елементів для Renault Clio 2025, зробивши акцент на…
Поліцейська зупинка може трапитися навіть тоді, коли водій упевнений, що все гаразд. Інспектори звертають увагу…
Leave a Comment