Позашляховик Ford Everest в УКРАЇНІ невідомий. А ось в країнах азіатсько-тихоокеанського ринку він став грізним суперником Mitsubishi Pajero Sport і Toyota Fortuner. Зараз він знаходиться в середині життєвого циклу покоління, а значить прийшов час оновлення.
Найважливіше приховано від очей: в гамі позашляховика з’явився 2-літровий дизель з подвійним турбонаддувом від соплатформенного Ford Ranger Raptor. Його потужність: 231 к.с. Двигун агрегатирован з 10-ступінчастим “автоматом”. Такий силовий агрегат доступний для топових версій Ford Everest, доступніші і раніше оснащуються 3,2-літровим «атмосферником» потужністю 200 к.с.
Після поновлення Ford Everest отримав нові активні системи безпеки: систему автоматичного екстреного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів і напівавтоматичну систему паркування. Крім того, тепер в базове оснащення всіх версій входить мультимедійна система SYNC 3 з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, а також навігація.
Зовнішні відмінності мінімальні: Ford Everest отримав оновлену радіаторну решітку, комплектація Trend отримала проекційні фари, а топова Titanium – легкосплавні диски нового дизайну.
Першими оновлений Ford Everest отримають австралійці: продажі почнуться в четвертому кварталі цього року.
Автомобіль із пробігом завжди викликає сумніви: одна машина може прослужити ще десятки тисяч кілометрів без…
В автосалонах України дедалі частіше помітний парадокс: нові автомобілі за 600-800 тисяч гривень часто виглядають…
Існує чимало порад, що передаються між водіями як народна мудрість: їх обговорюють на форумах, у…
Спочатку з-під капота чути легкий посвист, потім додається постукування, а згодом з'являється відчуття, ніби там…
Обслуговування автомобіля зазвичай здається доволі простим процесом, адже виробники надають чіткий регламент, виконання якого має…
Автомобільний двигун справді можна назвати серцем машини, і саме від правильного стилю його експлуатації залежить,…
Leave a Comment