Позашляховик Ford Everest в УКРАЇНІ невідомий. А ось в країнах азіатсько-тихоокеанського ринку він став грізним суперником Mitsubishi Pajero Sport і Toyota Fortuner. Зараз він знаходиться в середині життєвого циклу покоління, а значить прийшов час оновлення.
Найважливіше приховано від очей: в гамі позашляховика з’явився 2-літровий дизель з подвійним турбонаддувом від соплатформенного Ford Ranger Raptor. Його потужність: 231 к.с. Двигун агрегатирован з 10-ступінчастим “автоматом”. Такий силовий агрегат доступний для топових версій Ford Everest, доступніші і раніше оснащуються 3,2-літровим «атмосферником» потужністю 200 к.с.
Після поновлення Ford Everest отримав нові активні системи безпеки: систему автоматичного екстреного гальмування з функцією розпізнавання пішоходів і напівавтоматичну систему паркування. Крім того, тепер в базове оснащення всіх версій входить мультимедійна система SYNC 3 з підтримкою Apple CarPlay і Android Auto, а також навігація.
Зовнішні відмінності мінімальні: Ford Everest отримав оновлену радіаторну решітку, комплектація Trend отримала проекційні фари, а топова Titanium – легкосплавні диски нового дизайну.
Першими оновлений Ford Everest отримають австралійці: продажі почнуться в четвертому кварталі цього року.