Корейський концерн Hyundai Motors дуже часто встановлює машини марок Hyundai і Kia мотори сімейства Gamma. Вони мали два покоління, а у виробництво ці силові установки пішли у 2010 році.
Це чотирициліндровий, чотиритактний рядний бензиновий двигун, що має два розподільні вали і 16 клапанів. Через вкорочування та полегшення поршневої часто з’являється люфт у циліндрах. У зв’язку з цим вони походжають не більше 200 тис. км, після чого двигуну буде потрібно капремонт, який ще може продовжити його термін служби.
Великим недоліком двигуна є відсутність гідрокомпенсаторів, що може призвести до низки проблем. Також за регламентом ТО клапана треба регулювати кожні 90 тис. км, хоча насправді до цієї процедури вдаються набагато пізніше.
Дуже сильно на холостому ходу шумлять форсунки. Звук справді не приємний, але за умови повної справності двигуна це буде єдине джерело помітного шуму.
Автоексперт пояснив, як правильно обирати зимові шини. За його словами, насамперед варто визначитися з типом…
Тривале очікування нової бюджетної SUV-моделі Nissan добігає кінця. Японський автовиробник анонсував новий кросовер, який буде…
З часом навіть найякісніші автомобільні шини зношуються, втрачаючи свої властивості та безпечність. Проте їхній термін…
Зимові шини - це ті, на маркуванні яких одночасно присутні два знаки: гірська вершина з…
За прогнозом консалтингової компанії Inovev, до кінця 2025 року в Європі буде близько 15 мільйонів…
Поверхнева перевірка автомобіля поліцією - це законний захід, який не можна плутати з бажанням інспектора…
Leave a Comment