Корейський концерн Hyundai Motors дуже часто встановлює машини марок Hyundai і Kia мотори сімейства Gamma. Вони мали два покоління, а у виробництво ці силові установки пішли у 2010 році.
Це чотирициліндровий, чотиритактний рядний бензиновий двигун, що має два розподільні вали і 16 клапанів. Через вкорочування та полегшення поршневої часто з’являється люфт у циліндрах. У зв’язку з цим вони походжають не більше 200 тис. км, після чого двигуну буде потрібно капремонт, який ще може продовжити його термін служби.
Великим недоліком двигуна є відсутність гідрокомпенсаторів, що може призвести до низки проблем. Також за регламентом ТО клапана треба регулювати кожні 90 тис. км, хоча насправді до цієї процедури вдаються набагато пізніше.
Дуже сильно на холостому ходу шумлять форсунки. Звук справді не приємний, але за умови повної справності двигуна це буде єдине джерело помітного шуму.
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…
Цього тижня відбулася офіційна прем'єра дев'ятого покоління культового пікапа Toyota Hilux. Попередні покоління цього автомобіля…
Volkswagen представив новий електричний кросовер Yoz 08, створений у співпраці з китайською компанією JAC спеціально…
Leave a Comment