Корейський концерн Hyundai Motors дуже часто встановлює машини марок Hyundai і Kia мотори сімейства Gamma. Вони мали два покоління, а у виробництво ці силові установки пішли у 2010 році.
Це чотирициліндровий, чотиритактний рядний бензиновий двигун, що має два розподільні вали і 16 клапанів. Через вкорочування та полегшення поршневої часто з’являється люфт у циліндрах. У зв’язку з цим вони походжають не більше 200 тис. км, після чого двигуну буде потрібно капремонт, який ще може продовжити його термін служби.
Великим недоліком двигуна є відсутність гідрокомпенсаторів, що може призвести до низки проблем. Також за регламентом ТО клапана треба регулювати кожні 90 тис. км, хоча насправді до цієї процедури вдаються набагато пізніше.
Дуже сильно на холостому ходу шумлять форсунки. Звук справді не приємний, але за умови повної справності двигуна це буде єдине джерело помітного шуму.
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Leave a Comment