Корейський концерн Hyundai Motors дуже часто встановлює машини марок Hyundai і Kia мотори сімейства Gamma. Вони мали два покоління, а у виробництво ці силові установки пішли у 2010 році.
Це чотирициліндровий, чотиритактний рядний бензиновий двигун, що має два розподільні вали і 16 клапанів. Через вкорочування та полегшення поршневої часто з’являється люфт у циліндрах. У зв’язку з цим вони походжають не більше 200 тис. км, після чого двигуну буде потрібно капремонт, який ще може продовжити його термін служби.
Великим недоліком двигуна є відсутність гідрокомпенсаторів, що може призвести до низки проблем. Також за регламентом ТО клапана треба регулювати кожні 90 тис. км, хоча насправді до цієї процедури вдаються набагато пізніше.
Дуже сильно на холостому ходу шумлять форсунки. Звук справді не приємний, але за умови повної справності двигуна це буде єдине джерело помітного шуму.
Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…
Перші 5000 км визначають майбутню надійність та довговічність нового автомобіля, що зобов'язує до особливого підходу…
Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…
Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…
Компанія Peugeot представила стратегію на 2025 рік, наголосивши на електромобілях, продуктивності та сталому розвитку. Новий…
Компанія Volkswagen офіційно підтвердила плани випуску нового компактного електричного кросовера, який має стати найдоступнішим у…
Leave a Comment