Lamborghini представила абсолютно новий гіперкар з V12

Компанія Lamborghini представила новий 1001-сильний суперкар Lamborghini Revuelto з V12

0
91

Не кожен день Lamborghini представляє новий флагманський суперкар, тому сьогодні особливий. Вже минуло трохи більше десяти років з моменту дебюту Aventador , і тепер його наступник нарешті замінить його. Привітайте з Revuelto, двомісним гіперкаром, який Lamborghini називає “найближчим майбутнім” високопродуктивних автомобілів.

Більшість інформації про новинку Lamborghini анонсувала у своїх тизерах. Щоб освіжити вашу пам’ять, скажімо, що “серцем” цього флагмана є новий 6,5-літровий V12 , доповнений трьома електродвигунами. Сумарна потужність складає 1001 л. (1000,7, якщо точним). Потужність передається на всі чотири колеса через нову восьмиступінчасту коробку з подвійним зчепленням. Але гібрид має повністю електричний режим руху. У ньому використовується нове монококове шасі, яке, за словами Lamborghini , є першим, повністю виготовленим із вуглецевого волокна. Водій має безліч режимів водіння на вибір — відразу 13.

Що стосується динаміки, то новинка розганяється до першої «сотні» лише за 2,5 секунди . 200 км/год з’явиться на спідометрі всього через менше 7 секунд . Загалом останній Lambo розвиватиме швидкість понад 350 км/год. А якщо ви хочете спокійно покататися містом, ви можете вибрати повністю електричний режим, в якому модель здатна проїхати близько 10 км.

Revuelto є новою мовою дизайну для Lamborghini . Так, у його формі є безліч диких кутів та деякі класичні елементи, такі як плаваючі лопаті від Diablo на задніх крилах та похила передня частина від Murcielago . Фари та задні ліхтарі мають Y-подібну структуру. Великі бічні повітрозабірники спрямовані вперед, як стріла. Центр панелі приладів також має вражаючу Y-подібну форму.

Чому все зводиться до форми Y? Lamborghini пов’язує це із сучасними «аерокосмічними елементами», і коли ви дивитеся на винищувач F-35 Lightning II, у цьому стає трохи більше сенсу. У поєднанні з незграбними лініями кузова і шестикутними візерунками в задній частині вихлопних патрубків Revuelto дійсно нагадує винищувач-невидимку. Вся авіаційна тема теж не випадковість – Lamborghini називає водія Revuelto пілотом, а пасажира – другим пілотом.

Дизайн Revuelto – не просто наукова фантастика. Бічні ребра за передніми колесами призначені для того, щоб спрямовувати повітря в повітрозабірники вздовж увігнутої частини дверей. Втоплений дах спрямовує повітря до заднього крила, а також пропонує трохи більше місця для пасажирів усередині. Передній спліттер розподіляє повітря від передніх коліс, тоді як ззаду дифузор створює притискну силу при охолодженні двигуна. Заднє антикрило активно та автоматично налаштовується відповідно до ситуації, або ним можна вручну керувати в одному з трьох режимів для мінімальної чи максимальної притискної сили.

У порівнянні з Aventador Ultimae, Lamborghini заявляє, що Revuelto на 61% ефективніший і створює на 66% більше притискної сили в ситуаціях з високим навантаженням. Це, безумовно, випробування виготовлені на замовлення шини Bridgestone Potenza Sport з розмірами 265/35-20 спереду і 345/30-21 ззаду. Доступна комбінація коліс та шин більшого розміру: 265/30-21 спереду та 355/25-22 ззаду. Ну і звичайно автовиробник згадав про 400 різних колірних варіантах, доступних для інтер’єру.

Як уже згадувалося, мотив Y присутній усередині, але основну увагу приковують три цифрові екрани . Один з них має діагональ 12,3 дюйми і відповідає за виведення показань приладів, поряд розташувався скромний 8,4-дюймовий тачскрин з портретною орієнтацією. Тим не менш, пасажир отримує вузький 9,1-дюймовий екран, який також відображає важливу інформацію про автомобіль. Пасажир у цьому випадку справді виконує роль другого пілота, керуючи такими речами, як кліматичні функції, навігація чи вибір музики, а водій може зосередитися на керуванні автомобілем.

Lamborghini також прагне бути більш екологічною з Revuelto . Автовиробник має нові процеси виробництва матеріалів, які більш ефективні. Оббивка поєднує різні види шкіри і мікрофібру з переробленого поліестеру. Як і у випадку з екстер’єром, для кокпіту є не менше 70 колірних варіантів.

Настав час повернутися до силової установки Revuelto , тому що це щось. 6,5-літровий Lamborghini V12 звучить знайомо, але це абсолютно новий двигун, який легший і потужніший за свого попередника. Він розвиває 813 кінських сил при 9250 оборотах за хвилину, і все це без турбонагнітачів. З боку гібрида є два електродвигуни для передніх коліс і третій двигун, встановлений на новій восьмиступінчастій коробці передач з подвійним зчепленням мокрого типу, що вперше застосовується на Lamborghini . Він встановлений поперечно за двигуном, а не спереду, звільняючи місце для невеликої акумуляторної батареї на 3,8 кВт/год в тому, що раніше було трансмісійним тунелем.

Так, ця батарея дуже маленька, але її достатньо, щоб Revuelto міг проїхати тільки електрикою близько 10 км. Він також досить малий, щоб двигун міг зарядити приблизно за шість хвилин. Ідея тут, очевидно, не для економічного водіння, а натомість як доповнення до двигуна з додатковим бонусом роботи з нульовим рівнем викидів для доступу до районів, де можуть діяти заборони використання двигунів. У чисто електричному режимі потужність моделі складе 180 л. І так, у нового флагмана Lambo передній привід .

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!