Компанія Ford представила повністю п’ятимісний електричний кросовер Explorer. Незважаючи на назву, ця модель не має нічого спільного з американським позашляховиком: вона побудована на платформі MEB концерну Volkswagen Group і адресована європейським покупцям. На даний момент розкрито далеко не всі характеристики, але вже відомо, що ціни починаються з позначки нижче 45 тисяч євро.
Батарейний Ford Explorer EV технічно є аналогом Volkswagen ID.4, але має оригінальний, більш брутальний дизайн кузова. До того ж він вийшов трохи компактнішим за донора: довжина — менше 4,5 метра проти 4,58 метра у ID.4. Об’єм багажника зменшився з 543 до 470 літрів. Машина буде доступна з оптимізованими з погляду аеродинаміки колісними дисками розміром від 19 до 21 дюйми. У палітру варіантів фарбування кузова увійдуть два принципово нові відтінки – Arctic Blue і Vibrant Blue My Mind.
Електрокросовер вийде на ринок у комплектаціях Explorer та Explorer Premium. Їх склад поки що повністю не опублікований, але відомо, що вже в базі присутні безключовий доступ, підігрів передніх сидінь і керма, крісло водія з функцією масажу, двозонний клімат-контроль, бездротова зарядка для смартфонів, система відмикання багажника без рук.
Мультимедійний комплекс SYNC Move забезпечений рухомим 15-дюймовим тачскрином, за яким ховається ящик для цінностей із вбудованим замком. Між передніми кріслами розташована так звана MegaConsole: під підлокітником прихована 17-літрова ніша, в яку можна помістити 15-дюймовий ноутбук або кілька 1,5-літрових пляшок.
Заряджання батареї з 10 до 80 відсотків займає 25 хвилин — і це поки що єдина технічна інформація, оприлюднена виробником. Раніше Ford повідомляв, що електрокросовер зможе проїжджати до 500 кілометрів. Для розуміння, Volkswagen ID.4 випускається з блоками акумуляторів ємністюв 52 і 77 кіловат-години, з одно- і двомоторними силовими установками. Відповідно, можна припустити, що старший Explorer більш-менш скопіюють із «гарячого» ID.4 GTX, у розпорядженні якого — 299 к.с. та 482 кілометрів на одному заряді за циклом WLTP.
Асистенти водіння (у тому числі система автоматичного перебудови) працюють з використанням 12 ультразвукових датчиків, п’яти камер і трьох радарів.
Попередні заявки на батарейний Експлорер на офіційних європейських сайтах Ford вже приймаються. Також потенційні покупці зможуть пройти «віртуальний тест-драйв» новинки за допомогою персонального комп’ютера або мобільного пристрою.
Випускатимуть її на модернізованому заводі в німецькому Кельні. Слідом за Explorer на цьому підприємстві пропишеться ще один, більш спортивний кросовер на тій же платформі. Можливо, Ford готує аналог купеподібного Volkswagen ID.5. Вже в середині десятиліття американці планують перевести електромобілі для Європи на оригінальну архітектуру, відмовившись від партнерства з німцями у цій сфері.
Влада українських міст поступово обмежує використання електросамокатів. Зокрема, восени центр Івано-Франківська стане зоною без електросамокатів,…
Перед включенням кондиціонера в автомобілі багато водіїв замислюються, чи потрібно чекати після запуску двигуна. Автомеанік…
Найближчим часом Toyota може здивувати шанувальників Land Cruiser 300 2026 новим електрифікованим варіантом, який дозволить їздити практично…
Більшість водіїв автомобілів з автоматичною коробкою передач (АКПП) вважають режим "Паркування" (P) достатньо надійним для…
Восени цього року BMW готує для європейських покупців низку оновлень та нових опцій, які торкнуться…
Двигун 2JZ вважається одним із найнадійніших в історії Toyota, і результати нещодавнього огляду лише підтвердили…
Leave a Comment