Компанія Ford представила повністю п’ятимісний електричний кросовер Explorer. Незважаючи на назву, ця модель не має нічого спільного з американським позашляховиком: вона побудована на платформі MEB концерну Volkswagen Group і адресована європейським покупцям. На даний момент розкрито далеко не всі характеристики, але вже відомо, що ціни починаються з позначки нижче 45 тисяч євро.
Батарейний Ford Explorer EV технічно є аналогом Volkswagen ID.4, але має оригінальний, більш брутальний дизайн кузова. До того ж він вийшов трохи компактнішим за донора: довжина — менше 4,5 метра проти 4,58 метра у ID.4. Об’єм багажника зменшився з 543 до 470 літрів. Машина буде доступна з оптимізованими з погляду аеродинаміки колісними дисками розміром від 19 до 21 дюйми. У палітру варіантів фарбування кузова увійдуть два принципово нові відтінки – Arctic Blue і Vibrant Blue My Mind.
Електрокросовер вийде на ринок у комплектаціях Explorer та Explorer Premium. Їх склад поки що повністю не опублікований, але відомо, що вже в базі присутні безключовий доступ, підігрів передніх сидінь і керма, крісло водія з функцією масажу, двозонний клімат-контроль, бездротова зарядка для смартфонів, система відмикання багажника без рук.
Мультимедійний комплекс SYNC Move забезпечений рухомим 15-дюймовим тачскрином, за яким ховається ящик для цінностей із вбудованим замком. Між передніми кріслами розташована так звана MegaConsole: під підлокітником прихована 17-літрова ніша, в яку можна помістити 15-дюймовий ноутбук або кілька 1,5-літрових пляшок.
Заряджання батареї з 10 до 80 відсотків займає 25 хвилин — і це поки що єдина технічна інформація, оприлюднена виробником. Раніше Ford повідомляв, що електрокросовер зможе проїжджати до 500 кілометрів. Для розуміння, Volkswagen ID.4 випускається з блоками акумуляторів ємністюв 52 і 77 кіловат-години, з одно- і двомоторними силовими установками. Відповідно, можна припустити, що старший Explorer більш-менш скопіюють із «гарячого» ID.4 GTX, у розпорядженні якого — 299 к.с. та 482 кілометрів на одному заряді за циклом WLTP.
Асистенти водіння (у тому числі система автоматичного перебудови) працюють з використанням 12 ультразвукових датчиків, п’яти камер і трьох радарів.
Попередні заявки на батарейний Експлорер на офіційних європейських сайтах Ford вже приймаються. Також потенційні покупці зможуть пройти «віртуальний тест-драйв» новинки за допомогою персонального комп’ютера або мобільного пристрою.
Випускатимуть її на модернізованому заводі в німецькому Кельні. Слідом за Explorer на цьому підприємстві пропишеться ще один, більш спортивний кросовер на тій же платформі. Можливо, Ford готує аналог купеподібного Volkswagen ID.5. Вже в середині десятиліття американці планують перевести електромобілі для Європи на оригінальну архітектуру, відмовившись від партнерства з німцями у цій сфері.
Пікапи ніколи не були найпопулярнішими автомобілями на російському ринку, але, проте, такий вид техніки має…
Досвідчений фахівець поділився рекомендаціями щодо захисту авто від зимових неприємностей. Що ще відомо Багато автовласників…
Новий дешевий електромобіль GAC повністю розкритий до прем’єри. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії…
Новий Nissan Micra розкрили до прем'єри: це клон Renault. У Мережі з'явився скріншот брошури альянсу,…
В Україні ми, водії, завжди маємо тримати при собі документи на машину та права, а…
Сучасні автомобілі стали більш технологічними, але це не позбавило їх несподіваних проблем. Багато автомобілістів потрапляли…
Leave a Comment