Клімат в Україні сприяє утворенню корозії, і вона поширюється настільки швидко, що потрібно якнайшвидше звернутися до сервісу. Експерт наголосив, що важливо здійснити ремонт на початковому етапі пошкоджень, а додатковий час автовласнику краще закласти на пошук автосервісом відповідного елемента для заміни. Якщо пошкоджено до 30%, деталь все ще можна відремонтувати.
Однак, за словами Савченка, корозія — не завжди сезонне явище : вона може з’явитися після заміни будь-яких деталей автомобіля, наприклад, скла. Щоб уникнути цього явища, можна використовувати різні засоби — від додаткового захисту до антикорозійної обробки. Все залежить від того, який елемент машини може іржавіти.
Найпопулярнішим місцем виникнення корозії Савченко назвав колісні арки, капот і область навколо вітрового скла. Власникам вітчизняних автомашин також доводиться обробляти днище, щоб уникнути наскрізної корозії. Головне, за словами експерта, вчасно помітити ушкодження. А після тривалих поїздок фахівець рекомендує перевіряти авто на наявність сколів.
Hyundai визнав, що клієнтів стали бісити сенсорні екрани. Північноамериканський центр дизайну Hyundai (HDNA) влаштував день…
Volvo завжди був брендом, що є синонімом безпеки та скандинавського дизайну. Компанія довгий час балансувала…
До прем'єри готується новий недорогий позашляховик Toyota Land Cruiser FJ, і вже є деяка інформація…
Porsche порадила не їздити на спорткарах через ризик відриву коліс. Північноамериканський офіс марки виявив проблему…
Електричні автомобілі часто асоціюються з громіздкими батареями та великими розмірами, але є й моделі, що…
Незамерзаючі рідини на метанолі, які часто продаються вздовж доріг, можуть бути небезпечними для здоров'я. Що…
Leave a Comment