Кросовери Honda Pilot, Hyundai Palisade, Mazda CX-9 та Nissan Murano показали гарний захист для водіїв, але при цьому не змогли захистити задніх пасажирів від наслідків аварії.
Разом з оновленням рівня безпеки автомобілів та додаванням активних систем безпеки, різноманітні ресурси, що займаються краш-тестами, також оновлюють свої вимоги до автомобілів. Так, перевірка сучасних кросоверів показала, що вони не забезпечують достатній рівень захисту для задніх пасажирів, про нове випробування від Страхового інституту безпеки дорожнього руху розповіли на порталі Carscoops.
Нові тести спрямовані на безпеку задніх пасажирів при лобових зіткненнях. Для тесту ззаду садять манекен, який імітує дитину віком 12 років. Таким чином, 9 із 13 сучасних автомобілів отримали одні з найнижчих оцінок. Чотири моделі, які все ж таки змогли впоратися з краш-тестом і підтвердити свій рівень безпеки виглядає так:
Під час тесту враховується, щоб ремені безпеки зберігали своє розташування під час удару, а також експерти дивляться на правильність спрацьовування бічних шторок. Найголовніше завдання засобів захисту в авто не лише захистити людину, а й не травмувати її додатково. Одні з найгірших оцінок за безпеку дісталися автомобілям марки Jeep, йдеться про моделі Grand Cherokee і Wrangler.
Компанія Mercedes-Benz розпочала прийом замовлень на першу версію нового електричного кросовера GLC. Повнопривідний GLC 400,…
У Швеції провели масштабне дослідження, яке визначило електромобілі з найвитривалішими батареями. Компанія Kvdbil протестувала понад…
У Європі рейтинги безпеки Euro NCAP уже давно стали невід’ємною частиною вибору автомобіля — майже…
Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…
Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…
Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…
Leave a Comment