Кросовери Honda Pilot, Hyundai Palisade, Mazda CX-9 та Nissan Murano показали гарний захист для водіїв, але при цьому не змогли захистити задніх пасажирів від наслідків аварії.
Разом з оновленням рівня безпеки автомобілів та додаванням активних систем безпеки, різноманітні ресурси, що займаються краш-тестами, також оновлюють свої вимоги до автомобілів. Так, перевірка сучасних кросоверів показала, що вони не забезпечують достатній рівень захисту для задніх пасажирів, про нове випробування від Страхового інституту безпеки дорожнього руху розповіли на порталі Carscoops.
Нові тести спрямовані на безпеку задніх пасажирів при лобових зіткненнях. Для тесту ззаду садять манекен, який імітує дитину віком 12 років. Таким чином, 9 із 13 сучасних автомобілів отримали одні з найнижчих оцінок. Чотири моделі, які все ж таки змогли впоратися з краш-тестом і підтвердити свій рівень безпеки виглядає так:
Під час тесту враховується, щоб ремені безпеки зберігали своє розташування під час удару, а також експерти дивляться на правильність спрацьовування бічних шторок. Найголовніше завдання засобів захисту в авто не лише захистити людину, а й не травмувати її додатково. Одні з найгірших оцінок за безпеку дісталися автомобілям марки Jeep, йдеться про моделі Grand Cherokee і Wrangler.
Європейський автомобільний ринок готується до справжнього "електроштурму" - уже 2026 року дебютує рекордна кількість нових…
На Japan Mobility Show 2025 у Токіо Mazda представила концепт-кар Vision-X Coupe - універсал із…
Компанія BMW бачить 2026 як важливий етап у своїй історії. Виробник має намір зміцнити позиції…
Експерт нагадав, що ще за радянських часів автовласники використовували механічні способи захисту: забирали акумулятори додому,…
Деякі люди використовують автомобіль лише для поїздок на роботу, а є й ті, хто буквально…
Продажі електромобілів у США почали різко сповільнюватися після завершення федеральної програми податкових пільг для покупців…
Leave a Comment