Кросовери Honda Pilot, Hyundai Palisade, Mazda CX-9 та Nissan Murano показали гарний захист для водіїв, але при цьому не змогли захистити задніх пасажирів від наслідків аварії.
Разом з оновленням рівня безпеки автомобілів та додаванням активних систем безпеки, різноманітні ресурси, що займаються краш-тестами, також оновлюють свої вимоги до автомобілів. Так, перевірка сучасних кросоверів показала, що вони не забезпечують достатній рівень захисту для задніх пасажирів, про нове випробування від Страхового інституту безпеки дорожнього руху розповіли на порталі Carscoops.
Нові тести спрямовані на безпеку задніх пасажирів при лобових зіткненнях. Для тесту ззаду садять манекен, який імітує дитину віком 12 років. Таким чином, 9 із 13 сучасних автомобілів отримали одні з найнижчих оцінок. Чотири моделі, які все ж таки змогли впоратися з краш-тестом і підтвердити свій рівень безпеки виглядає так:
Під час тесту враховується, щоб ремені безпеки зберігали своє розташування під час удару, а також експерти дивляться на правильність спрацьовування бічних шторок. Найголовніше завдання засобів захисту в авто не лише захистити людину, а й не травмувати її додатково. Одні з найгірших оцінок за безпеку дісталися автомобілям марки Jeep, йдеться про моделі Grand Cherokee і Wrangler.
Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…
Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…
Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…
Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…
Tesla вирішила зробити електромобілі доступнішими та замість нового Model 2 представила спрощену версію Model 3…
Lexus представив світову прем'єру LFA Concept - концепту електричного спорткара, який покликаний довести, що BEV…
Leave a Comment