Mitsubishi Motors (MMC) оприлюднила середньостроковий план розвитку Challenge 2025, він розрахований до кінця 2025 фінансового року, який завершується 31 березня 2026-го. У цей період компанія представить 16 нових моделей, чотири з яких будуть електромобілями.
Середньостроковий бізнес-план Challenge 2025 передбачає збільшення продажу до 1,1 мільйона машин, а операційного прибутку –до 220 мільярдів єн. До 2028 року інвестиції у НДДКР та капітальні витрати будуть збільшені на 30% у порівнянні з попереднім шестирічним періодом, водночас до 2026 фінансового року 70% цих коштів припадатиме на електрифікацію, IT та нові формати бізнесу, які Mitsubishi має намір освоювати задля отримання нових джерел доходу.
Пріоритетними ринками названо АСЕАН (Асоціація держав Південно-Східної Азії) та Океанія. Готуються новинки і для Північної Америки, і для Європи, і Японії.
Що ж до майбутніх електромобілів, це будуть електричні пікап та дворядний кросовер, а також два батарейних автомобіля, створених спільно з партнерами з Renault та Nissan.
До 2030 року половина продажів Mitsubishi повинна припадати на електрифіковані моделі, заради чого батареї для них інвестують 210 мільярдів ієн. Ще через п’ять років модельний ряд марки повністю складатиметься з електромобілів та гібридів.
BMW, відома своїми рідкісними серіями, схоже, хоче зробити ексклюзивні моделі трохи доступнішими, але не менш…
Складання протоколу за порушення правил дорожнього руху часто стає стресом для водія, проте варто пам'ятати:…
Відбулася прем'єра спеціальної версії плагін-гібридного Toyota Prius під назвою Night Shade. Модель вирізняють глянцеві чорні…
Сучасні автомобілі все рідше долають позначку у 200 тисяч кілометрів пробігу, а деякі потребують ремонту…
До презентації нового покоління Mazda CX-5 2026 залишилося зовсім небагато часу - офіційна прем'єра запланована…
Дорожня аварія завжди пов'язана зі стресом, але якщо зіткнення вже неминуче, важливо розуміти, як мінімізувати…
Leave a Comment