Mitsubishi Motors (MMC) оприлюднила середньостроковий план розвитку Challenge 2025, він розрахований до кінця 2025 фінансового року, який завершується 31 березня 2026-го. У цей період компанія представить 16 нових моделей, чотири з яких будуть електромобілями.
Середньостроковий бізнес-план Challenge 2025 передбачає збільшення продажу до 1,1 мільйона машин, а операційного прибутку –до 220 мільярдів єн. До 2028 року інвестиції у НДДКР та капітальні витрати будуть збільшені на 30% у порівнянні з попереднім шестирічним періодом, водночас до 2026 фінансового року 70% цих коштів припадатиме на електрифікацію, IT та нові формати бізнесу, які Mitsubishi має намір освоювати задля отримання нових джерел доходу.
Пріоритетними ринками названо АСЕАН (Асоціація держав Південно-Східної Азії) та Океанія. Готуються новинки і для Північної Америки, і для Європи, і Японії.
Що ж до майбутніх електромобілів, це будуть електричні пікап та дворядний кросовер, а також два батарейних автомобіля, створених спільно з партнерами з Renault та Nissan.
До 2030 року половина продажів Mitsubishi повинна припадати на електрифіковані моделі, заради чого батареї для них інвестують 210 мільярдів ієн. Ще через п’ять років модельний ряд марки повністю складатиметься з електромобілів та гібридів.
Toyota Camry багато років вважається символом надійності та довговічності, проте навіть цей седан має слабкі…
Кіберспорт давно перестав бути лише дитячим захопленням - сьогодні це повноцінна індустрія, що стрімко розвивається.…
Сьогодні кросовери схожі на смартфони: вони у всіх, виглядають подібно, але не завжди виправдовують свою…
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Honda продовжує зміцнювати свої позиції на ринках, що розвиваються, і готує новий компактний кросовер початкового…
Leave a Comment