Mitsubishi Motors (MMC) оприлюднила середньостроковий план розвитку Challenge 2025, він розрахований до кінця 2025 фінансового року, який завершується 31 березня 2026-го. У цей період компанія представить 16 нових моделей, чотири з яких будуть електромобілями.
Середньостроковий бізнес-план Challenge 2025 передбачає збільшення продажу до 1,1 мільйона машин, а операційного прибутку –до 220 мільярдів єн. До 2028 року інвестиції у НДДКР та капітальні витрати будуть збільшені на 30% у порівнянні з попереднім шестирічним періодом, водночас до 2026 фінансового року 70% цих коштів припадатиме на електрифікацію, IT та нові формати бізнесу, які Mitsubishi має намір освоювати задля отримання нових джерел доходу.
Пріоритетними ринками названо АСЕАН (Асоціація держав Південно-Східної Азії) та Океанія. Готуються новинки і для Північної Америки, і для Європи, і Японії.
Що ж до майбутніх електромобілів, це будуть електричні пікап та дворядний кросовер, а також два батарейних автомобіля, створених спільно з партнерами з Renault та Nissan.
До 2030 року половина продажів Mitsubishi повинна припадати на електрифіковані моделі, заради чого батареї для них інвестують 210 мільярдів ієн. Ще через п’ять років модельний ряд марки повністю складатиметься з електромобілів та гібридів.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment