Mitsubishi Motors (MMC) оприлюднила середньостроковий план розвитку Challenge 2025, він розрахований до кінця 2025 фінансового року, який завершується 31 березня 2026-го. У цей період компанія представить 16 нових моделей, чотири з яких будуть електромобілями.
Середньостроковий бізнес-план Challenge 2025 передбачає збільшення продажу до 1,1 мільйона машин, а операційного прибутку –до 220 мільярдів єн. До 2028 року інвестиції у НДДКР та капітальні витрати будуть збільшені на 30% у порівнянні з попереднім шестирічним періодом, водночас до 2026 фінансового року 70% цих коштів припадатиме на електрифікацію, IT та нові формати бізнесу, які Mitsubishi має намір освоювати задля отримання нових джерел доходу.
Пріоритетними ринками названо АСЕАН (Асоціація держав Південно-Східної Азії) та Океанія. Готуються новинки і для Північної Америки, і для Європи, і Японії.
Що ж до майбутніх електромобілів, це будуть електричні пікап та дворядний кросовер, а також два батарейних автомобіля, створених спільно з партнерами з Renault та Nissan.
До 2030 року половина продажів Mitsubishi повинна припадати на електрифіковані моделі, заради чого батареї для них інвестують 210 мільярдів ієн. Ще через п’ять років модельний ряд марки повністю складатиметься з електромобілів та гібридів.