Нещодавно компанія Audi презентувала новий незвичайний електромобіль. У ньому встановлений двигун на 0,35 к.с., невелика батарея, а також усередині стоїть посилена підвіска, яка підготовлена до бездоріжжя та складних дорожніх умов. І звичайно ж головна особливість даної техніки полягає в тому, що це велосипед. Подробиці про перший електробайк розповіли на сайті компанії.
Сам електровелосипед поки не отримав будь-якої цікавої назви, а в більшості презентаційних матеріалів він називається “електричним гірським велосипедом Audi з силовою установкою від Fantic”. Італійська компанія стала партнером німецького автогіганта щодо випуску велосипедів. Так, вони постачають електродвигун на 0,25 кВт (0,35 к.с.) та батарею на 0,72 кВт∙год.
Електровелосипед від Audi має не тільки електричний привід, але й посилену підвіску з робочим ходом до 180 мм, бездоріжжя цьому байку також допомагають долати спеціальні шини Vitoria на 27,5 дюйма. Гальмування велосипеда здійснюється за допомогою дискових гальм. Забарвлення та дизайн електровелосипеда виконані у дусі Audi RS Q e-tron.
Як і більшість подібних моделей велосипедів від автовиробників, байк коштує досить дорого. Один екземпляр обійдеться в 10 000 доларів, але порівнюючи цей електробайк з конкурентами від інших автовиробників, можна сказати, що він є одним із найдешевших у класі.
Експерт підкреслює, що проведення нульового технічного обслуговування відіграє важливу роль у довговічності та надійності автомобіля.…
Європейський підрозділ Toyota анонсував запуск нового підприємства, яке займатиметься системною переробкою вживаних автомобілів. Основна мета…
Придбання автомобіля з великою кількістю попередніх власників може нести певні ризики. Часті перепродажі транспортного засобу…
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
Leave a Comment